Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Chryzaliz

Vem känner vem???

Rekommendera Poster

Jag får känslan av att det är en del av er här på forumet som känner varandra ganska väl. Vore kul att höra vilka ?

Och vilka som träffats irl ?

Själv känner jag mig veterligen ingen här även om jag känner igen er här på forumet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv känner jag mig veterligen ingen här även om jag känner igen er här på forumet.

Samma här, känner också igen många se´n tiden på det där andra forumet...

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sabai

Har tråkigt nog aldrig träffat någon i person , men känner till några ifrån ett annat forum . Där jag är väldigt aktiv , fast under mitt riktiga namn.

Sabai

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv känner jag mig veterligen ingen här även om jag känner igen er här på forumet.

Samma här, känner också igen många se´n tiden på det där andra forumet...

Hasse

Kom på att jag träffat Mona i Nai Yang och bl.a ätit i hop med henne och Micke uppe vid Sarisin Bridge och på Natural inne i Phuket Town. Vi åkte också med dom till Kamala när de skulle vidare och visade vägen till Deng´s...

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har träffat Holken11, Bullmamma och Martin i Thailand. I Sverige har jag fått en ny lunchkompis - Cotton. Jag har har problem med att komma ihåg deras rätta namn, i mitt huvud heter dom som dom heter på forumet  :P

Snart kommer jag att träffa Lundan och Japunica också. Och förmodligen Cotton även i Thailand - vi ska gå på rockklubb!  :JC_rimshot:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Snart kommer jag att träffa Lundan och Japunica också. Och förmodligen Cotton även i Thailand - vi ska gå på rockklubb!  :JC_rimshot:

Slå en signal, så hänger vi med. Är i Nai Yang 29 nov - 20 dec.

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Snart kommer jag att träffa Lundan och Japunica också. Och förmodligen Cotton även i Thailand - vi ska gå på rockklubb!  :JC_rimshot:

Slå en signal, så hänger vi med. Är i Nai Yang 29 nov - 20 dec.

Hasse

Hasse; Cotton och jag ska förmodligen gå ut 30 dec :P Men vi kanske kan lura med Lundan & Japunica 9 dec (dom är här då). Ging spelar söndagar på Tai Pan (Patong) fr.o.m. 25 nov. Så söndagar blir min nya kalasdag! :d_martini: 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Snart kommer jag att träffa Lundan och Japunica också. Och förmodligen Cotton även i Thailand - vi ska gå på rockklubb!  :JC_rimshot:

Slå en signal, så hänger vi med. Är i Nai Yang 29 nov - 20 dec.

Hasse

Hasse; Cotton och jag ska förmodligen gå ut 30 dec :P Men vi kanske kan lura med Lundan & Japunica 9 dec (dom är här då). Ging spelar söndagar på Tai Pan (Patong) fr.o.m. 25 nov. Så söndagar blir min nya kalasdag! :d_martini: 

Behövs ingen större övertalning... vi hänger på direkt  :girl_dance::Dnu

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det framkom redan. Har träffat Malee, Captain Thailand och Claes (dock innan detta forum startades).

Sen är det roligt att man stötter på folk i Thailand och i Sverige som varit och gjort en vända i forumet, fast de är inte registrerade.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då blir det att åka till Patong på Söndag då.. Måste ju höra vad dom spelar :Laie_3::JC_rimshot:

Ja du, det måste jag med - och Ging - som NU fått en bränd cd med låtarna! Lite sent med tanke på att vi har invigning och första gäster och... och... och... Det är nästan så jag tror man borde hoppa över första spelningen  ;)

Behövs ingen större övertalning... vi hänger på direkt  :girl_dance::Dnu

okidoki - söndag 9 dec är Patong-kalas-dag! Ging kör, hahahihihoho - han jobbar ju iaf!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jala har jag nog träffat också med Endoo, eller är jag ute och cyklar?! :D

Nej du är inte ute och :Laie_76A:

Henne har jag också träffat kom jag på :JC_idea:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då blir det att åka till Patong på Söndag då.. Måste ju höra vad dom spelar :Laie_3::JC_rimshot:

Ja du, det måste jag med - och Ging - som NU fått en bränd cd med låtarna! Lite sent med tanke på att vi har invigning och första gäster och... och... och... Det är nästan så jag tror man borde hoppa över första spelningen  ;)

Behövs ingen större övertalning... vi hänger på direkt  :girl_dance::Dnu

okidoki - söndag 9 dec är Patong-kalas-dag! Ging kör, hahahihihoho - han jobbar ju iaf!

Låter ju alldeles lysande!  :hi:  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då blir det att åka till Patong på Söndag då.. Måste ju höra vad dom spelar :Laie_3::JC_rimshot:

Ja du, det måste jag med - och Ging - som NU fått en bränd cd med låtarna! Lite sent med tanke på att vi har invigning och första gäster och... och... och... Det är nästan så jag tror man borde hoppa över första spelningen  ;)

Behövs ingen större övertalning... vi hänger på direkt  :girl_dance::Dnu

okidoki - söndag 9 dec är Patong-kalas-dag! Ging kör, hahahihihoho - han jobbar ju iaf!

Låter ju alldeles lysande!  :hi:  :D

Då blir vi några stycken från forumet då. :party2:  Och Maleé, det är klart du ska gå!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×