Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Chryzaliz

Vem känner vem???

Rekommendera Poster

Vikken Dating-förmedling det blev här på forumet  :D.

Det är ju faktiskt riktigt kul att man kan hitta på kul saker i "verkligenheten" också.

Efter ett antal pastasallads-luncher här i Stockholm med Malee, ska det verkligen bli kul att ses även nere i den tropiska hettan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och jag har "bara" träffat Alsun... än så länge. Tror bestämt att jag ska fråga henne om vi ska ta en tur in den 9:e vi med  :neo:

Var med några vänner i Patong i lördags o hamnade på nåt ställe vid Tigerbar där det var ett mycket bra band som rockade loss, allt från Lynard Skynard, Depp purple till Bob Marley  :Laie_3::JC_rimshot: och jag studsade runt som en kalv på grönbete  :JC_you_rock: De spelade ända tills kl 4 så det var en låång natt!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan

Oj dar ser man det ar flera har pa forumet som jag inte vet vad ni heter i verkligheten o tvart om...

Jag tycker det ar kul med alla nya manniskor man moter hela tiden o det tillhor ju mitt jobb om man sager sa.

Martin,Dabo,Claes ar nagra av dem jag mott.

MVH Laila pa Koh Lanta

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag skulle ha hälsat på Guava under min lilla semester i Bangkok, men jag blev drogad och ivägkörd på en tuk tuk till Laos och hamnade på en fiskebåt mot Sri Lanka.

Ps. Det sista var en bortförklaring till att jag satt och drack pilsner och pratade minnen etc med en polare i två dagar på hotellrummet och glömde bort tid och rum. Bland annat

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag skulle ha hälsat på Guava under min lilla semester i Bangkok, men jag blev drogad och ivägkörd på en tuk tuk till Laos och hamnade på en fiskebåt mot Sri Lanka.

Ps. Det sista var en bortförklaring till att jag satt och drack pilsner och pratade minnen etc med en polare i två dagar på hotellrummet och glömde bort tid och rum. Bland annat

:Dnu:JC_burp::JC_hurrah::JC_see_stars::laugh1::laughing::nono: :rolling on the floor:

Helene

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Gissa vem?

Och jag kenner dig chryzaliz, det finns antagligen bara en med det namnet men vanligtvis pa svenska.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inser att jag dessutom inte känner Cathy, men att vi har gemensamma vänner, nämligen Cathys grannar, familjen Mellin.

De driver ett (svenskt) café i Kata, Mellins Café.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inser att jag dessutom inte känner Cathy, men att vi har gemensamma vänner, nämligen Cathys grannar, familjen Mellin.

De driver ett (svenskt) café i Kata, Mellins Café.

De läste jag om i Phuketgajden nere i Kata.

Gick förbi deras café en dag....då var mamman och äldsta sonen där.

Sen såg jag de på stranden nere i Kata hela familjen.

Jag berättade det för sambon och han gick fram till pappan i vattnet då vi badade och sa :

-Jag har hört att ni har svenska köttbullemackor med rödbetssallad, stämmer det ?!

Pappan till barnen tittade konstigt på Min gubbe och sa frågande :

-Jasså har jag ?!

Det var fel familj .....  ::)

*ha ha ha*

Nåja...den här familjen var också trevlig... ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inser att jag dessutom inte känner Cathy, men att vi har gemensamma vänner, nämligen Cathys grannar, familjen Mellin.

De driver ett (svenskt) café i Kata, Mellins Café.

De läste jag om i Phuketgajden nere i Kata.

Gick förbi deras café en dag....då var mamman och äldsta sonen där.

Sen såg jag de på stranden nere i Kata hela familjen.

Jag berättade det för sambon och han gick fram till pappan i vattnet då vi badade och sa :

-Jag har hört att ni har svenska köttbullemackor med rödbetssallad, stämmer det ?!

Pappan till barnen tittade konstigt på Min gubbe och sa frågande :

-Jasså har jag ?!

Det var fel familj .....  ::)

*ha ha ha*

Nåja...den här familjen var också trevlig... ;)

Maste saga att det kanns ju inte helt forvanande!  ;)

Ni ar sa himla goa och roliga. (Ta det positivt nu!  ;)) Anda har vi inte ens traffat er. Det hander onekligen mycket runt er.  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inser att jag dessutom inte känner Cathy, men att vi har gemensamma vänner, nämligen Cathys grannar, familjen Mellin.

De driver ett (svenskt) café i Kata, Mellins Café.

De läste jag om i Phuketgajden nere i Kata.

Gick förbi deras café en dag....då var mamman och äldsta sonen där.

Sen såg jag de på stranden nere i Kata hela familjen.

Jag berättade det för sambon och han gick fram till pappan i vattnet då vi badade och sa :

-Jag har hört att ni har svenska köttbullemackor med rödbetssallad, stämmer det ?!

Pappan till barnen tittade konstigt på Min gubbe och sa frågande :

-Jasså har jag ?!

Det var fel familj .....  ::)

*ha ha ha*

Nåja...den här familjen var också trevlig... ;)

  :JC-hysterical: :JC-hysterical:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det roliga i det hela är att inte historien var slut där heller...

Brukade gå och bada på Serene Hotell en bit bort från vårat Guesthouse-.-..

Vi låtsasbodde på Serene --- de som jobbade i baren trodde vi bodde där.

Annars får man inte bada på hotellet...de frågade efter rumsnummer men vi betalade cash... *he he*

Jag o min dotter knallade iväg från vårat guesthouse vissa morgnar och åt en underbar frukostbuffé på hotellet... Vi blev tjenis med de...

Samma dag som "köttbulle-rödbetssallads-incidenten" utspelade sig...

Gick vi som vanligt på em till poolen på Serene.

Där stod min sambo och mina 2 barn mitt i poolen och kastade boll i basketkorgen.

1 meter från de står det här "frågetecknet" till pappa (han från stranden) och undrar vad vi gjorde där...Han kanske trodde vi förföljde honom...

Eller han kanske t o m misstänkte att sambon stötte på honom...*ha ha*

Och jag bara garvade... Sen hör det till saken att gubben min har minne som en fiskmås... Så han kände inte igen honom även fast det kanske bara var 2 tim sen han pratade m honom...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×