Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
glottiz

Glottiz här!

Rekommendera Poster

Hej!

Ja nu tar jag och äntrar detta eminenta forum lite försiktigt. Jag har fru och barn samt driver ett litet guesthouse - allt i  Patong.

Håller för det mesta till på Soi Sixten i form av moderator och hittade först ganska nyligen hit. Efter att ha läst runt lite känns det som ett väldans trevligt ställe att spendera tid på och en plats där jag kan bejaka min lite mer seriösa sida kanske...  ;)

För att det ska bli lite mer än bara en kort presentation bjussar jag på lite opublicerade bilder. Gjorde ett litet experiment på en bildpresentation och det blev som det blev... Blir emellertid inget mer i det formatet då det var ett j-a jobb! Hoppas dock kunna bjuda på mer bilder framöver då jag har ett rätt stort bibliotek. (Bildspelet är på 4,5 mb så det kan ta lite tid att ladda. Ge det därför lite tid annars får ni bara se halva bilder.)

Finns här: http://www.villapatong.com/5by5/5by5.html

Tack för ordet!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit Glottiz...som sagt detta ÄR ett trevligt forum,och jag e övertygad att du kommer att trivas här  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla och tack för välkomnandet!

@Malee: Kai? Nej ingen klocka som ringer....

@Ejje: Photoshop.

Du har honom på bild  ;D Kai är han som klär sig som indian och helt följdriktigt kallas Indian-Kai! :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

@Glottiz. Jag menade albumet.

Jag också...  ;) Mer precist: Photoshop CS2 tillsammans med inbyggda Imageready.

(Imageready är ju numera borta i CS3 och istället integrerat i Photoshop men jag har inte lärt mig hur det funkar där än.)

@Malee: Nej jag känner honom inte tyvärr.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

@glottiz. Förlåt en gammal man som tjatar, men det endast utifrån att jag gillade layouten på ditt album. Kan inte hitta den layouten i PS. Är det något insticksprogram du har eller har du gjort den själv? Kör själv med PS 9 cs2.

Tackar

ejje

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×