Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM

reijo

Medlem
  • Content Count

    553
  • Joined

  • Last visited

    Never

About reijo

  • Rank
    Avancerad medlem
  • Birthday 03/22/1954

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vrena
  1. Att jag semester på Lördag, skönt att komma iväg.. Reijo
  2. reijo

    Semestertider - Vad gör du ?

    Renoverat bytt altantaket,nu tycker att jag har varit duktig.. Så nu belönar jag mig själv med många öl, det är ju Lördad varje dag.. Reijo
  3. reijo

    45an

    Grattis Öbo till tillskottet, Har mit barmbarn här hemma 9 månader gammal..
  4. Att jag åker på en vecka semester.. Reijo
  5. Kanske dags, för att skapa en ny tråd.. Reijo
  6. Vi får väl hoppas det, att dom lär sig att livet inte tar slut vid 50++ Reijo
  7. Kan nog inte skylla på åldern längre, har ett barnbarn nyss fyllt 8 månader. Reijo
  8. Bra att du åker hoj, jag gillar att köra den. Några varv på ringen ger en ståpäls. Men var lugn jag kör lungt på vanliga vägar. Reijo
  9. Att jag vaknade nykter, och fortfarande är det.. Men på fredag kan det ordna sig.. Reijo
  10. Men så kallt blir det väl inte, så man kan åka på isen..
  11. gläds åt att det är helg, hoppas att det regnar så slipper jag byta altantak. Då kan man sitta på altanen å dricka öl istället.. Reijo
  12. reijo

    Boka flyg - nybörjare!!

    Prova med att göra 2 bokningar, dvs en vuxen o ett barn. www.supersavertravel.se vi sparade 3000 kr på detta vis. Reijo
  13. 0 dagar bara timmar kvar nu . Reijo
  14. reijo

    Håll tummarna!

    Hoppas att man inte blir smittat på planet Reijo
  15. Va trist för dig, har en dotter som säljer på Tradera. Hon är seriös, men när dessa skitstövlar förströr för dom som hela tiden är ärliga. Hoppas att det löser för dig. Reijo
×