Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
stgrhe

Medlemskategorier

Vilka är vi som är medlemmar i Thailandforum.se ?  

70 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilka är vi som är medlemmar i Thailandforum.se ?

    • Bor i Thailand på heltid
      10
    • I Thailand deltid (min 3 mån)
      6
    • På väg att bli bosättare
      5
    • Frekventa besök (min 3 ggr)
      37
    • Fåtal eller inga besök ännu
      21


Rekommendera Poster

Har varit i Thailand två gånger: Jan/Feb-07

                                Feb-08

Och det kommer att bli många gånger till..Älskar Thailand/Eva.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj oj, vilken gröngöling jag är..!

Inte ett enda besök har jag att rada upp. Räknas det att jag säger att jag nog redan är kär i landet utan att ens varit där..?  ???

Lusläser böcker, dammsuger nätet på text och bilder, invaderar vänners fotoalbum och klistras vid tv:n om det handlar om Thailand, allt för att lära mig mer om detta, vad det verkar, härliga land.

Inplanerad resa i januari! Man måste ju börja nånstans!  :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj oj, vilken gröngöling jag är..!

Inte ett enda besök har jag att rada upp. Räknas det att jag säger att jag nog redan är kär i landet utan att ens varit där..?  ???

Inget att skämmas över. Det har blivit lite så i Sverige att folk oftast säger "Har du inte varit i Thailand??? Wow?". Vem bryr sig - snart är den din tur :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj oj, vilken gröngöling jag är..!

Inte ett enda besök har jag att rada upp. Räknas det att jag säger att jag nog redan är kär i landet utan att ens varit där..?  ???

Inget att skämmas över. Det har blivit lite så i Sverige att folk oftast säger "Har du inte varit i Thailand??? Wow?". Vem bryr sig - snart är den din tur :)

Ja, det är väl så! Jag längtar redan!!  :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj oj, vilken gröngöling jag är..!

Inte ett enda besök har jag att rada upp. Räknas det att jag säger att jag nog redan är kär i landet utan att ens varit där..?  ???

Lusläser böcker, dammsuger nätet på text och bilder, invaderar vänners fotoalbum och klistras vid tv:n om det handlar om Thailand, allt för att lära mig mer om detta, vad det verkar, härliga land.

Inplanerad resa i januari! Man måste ju börja nånstans!   :P

Du behöver inte känna dig underlägsen i din ålder hade jag knappt varitm utanför Finlands gränser. :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte känna dig underlägsen i din ålder hade jag knappt varitm utanför Finlands gränser. :D

Det blir ju lätt så när man ser allas listor med massa-massa Thailandsbesök. Fast jag tog väl inte så allvarligt på det utan konstaterade mest att jag var en gröngöling...  :laugh:  och det är ju inte så konstigt eftersom jag inte är äldre heller!!

Det är ju toppen att jag o andra nybörjare finns så alla vana resenärer har någon att hjälpa och tipsa här på forumet!  ;) Hihi!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

bor i thailand ca:8-9 mån per år,men var tyvärr piskad att åka till sverige tidigare nu pga,dödsfall i familjen (min far),men måste tillbaka till i aug,för jag har bokat en speciell present till min fru på våran bröllopsdag,annars brukar jag åka i slutet på sept.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte känna dig underlägsen i din ålder hade jag knappt varitm utanför Finlands gränser. :D

Hej Nea! Du har något att se framemot..en härlig resa till Thailand! Att längta och kolla på nätet är halva nöjet..du kommer att få en underbar resa, när det är dax..kram Eva.

Det blir ju lätt så när man ser allas listor med massa-massa Thailandsbesök. Fast jag tog väl inte så allvarligt på det utan konstaterade mest att jag var en gröngöling...  :laugh:  och det är ju inte så konstigt eftersom jag inte är äldre heller!!

Det är ju toppen att jag o andra nybörjare finns så alla vana resenärer har någon att hjälpa och tipsa här på forumet!  ;) Hihi!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Nea! Du har något att se framemot..en härlig resa till Thailand! Att längta och kolla på nätet är halva nöjet..du kommer att få en underbar resa, när det är dax..kram Eva.

Tack Eva!!

Ja, visst är det roligt, jag är en såndär som kan sitta i timtal, drömma mig bort och planera. Min sambo tycker jag är lite koko...  :laugh: Han packar kvällen innan och ungefär då börjar han väl tänka på att vi ska åka nånstans...  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har bara varit i TH en endast gång, men då var vi där åtta månder. Och sen vill jag flytta ner och ser mig om efter boende, men mitt jobb är inte tillåtet i TH...så vad är jag?

Besviken?

Orolig?

Laglydig?

Uttråkad?

Jag vet inte.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har bara varit i TH en endast gång, men då var vi där åtta månder. Och sen vill jag flytta ner och ser mig om efter boende, men mitt jobb är inte tillåtet i TH...så vad är jag?

Besviken?

Orolig?

Laglydig?

Uttråkad?

Jag vet inte.

Allt ovan skulle jag tro Guava ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag bor i Thailand/Koh Lanta ca 8-9 mån/år.

Då vi driver eget företag där,så finns vi på plats under högsäsongen o lite före/efter.

Har lägenhet som vi hyr där nere årsvis.

MVH Laila på Koh Lanta(just nu i Swe).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×