Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

Rekommendera Poster

5 dagar...första gången i Thailand  :dan

känslan just nu är blandad  :-\ ...ångest över sjukdomar :pra ...klarar barnen värmen...

Lääääääääääängtar  :D

Du ska bara läääängta :D;) allt kommer släppa när ni är på plats :D , önskar er en underbar semester och att dessa sista dagar går fort :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst agmala

17 dagar kvar tills vi åker till Kata Beach för andra gången, två år sen sist! Vi skall vara där hela tiden, ca 4 veckor, och bo på samma hotell, Kata Sun Beach. Varken jag eller min sambo vill kuska runt, men nästa gång åker vi till något annat ställe, finns ju så mycket att se och uppleva i Thailand!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

5 dagar...första gången i Thailand  :dan

känslan just nu är blandad  :-\ ...ångest över sjukdomar :pra ...klarar barnen värmen...

Lääääääääääängtar  :D

Du ska bara läääängta :D;) allt kommer släppa när ni är på plats :D , önskar er en underbar semester och att dessa sista dagar går fort :D

Tack så mycket!  :)

Kan inte riktigt släppa sjukdoms-oron... någon speciell mat man ska undvika?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

5 dagar...första gången i Thailand  :dan

känslan just nu är blandad  :-\ ...ångest över sjukdomar :pra ...klarar barnen värmen...

Lääääääääääängtar  :D

Samma här fast vi har bara 3 dagar kvar! Men nu bestämmer vi att vi släpper alla oroligheter och bara längtar och njuter! :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

5 dagar...första gången i Thailand  :dan

känslan just nu är blandad  :-\ ...ångest över sjukdomar :pra ...klarar barnen värmen...

Lääääääääääängtar  :D

Du ska bara läääängta :D;) allt kommer släppa när ni är på plats :D , önskar er en underbar semester och att dessa sista dagar går fort :D

Tack så mycket!  :)

Kan inte riktigt släppa sjukdoms-oron... någon speciell mat man ska undvika?

Mat vet jag inte riktigt, men handsprit är bra att alltid bära med sig, spritar alltid händerna efter att jag tagit i pengar och innan jag skall äta osv. :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja OK, nu ska jag släppa oron och bara längta  :D

Torsdag morgon åker vi till ARN och mitt på dagen kliver vi på "jumbo-jätten" (som sonen nog ser mest fram emot) mot Bangkok  :dan

Hihi ja barnen längtar efter att flyga och att få  :Laie_44::Laie_77::D Sonen frågar varje dag hur många dagar det är kvar.  Imorgon kan jag svar om 2 dagar åker vi!

Ha en toppen resa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

19 dagar, 15 timmar och 25 min...... 11/2 kl 19.30 lyfter planet mot Phuket!

12-13/2 Phuket Town (var tvungen att boka denna natt för att Fritidsresor ändrade avgångstiden från Arlanda)

13-20/2 Kho Lanta (Long Beach, Good Days)

20-24/2 Kho Mook (Charlies)

24-27/2 Kho Phi Phi (Bay view)

27/2-4/3 Khao Lak (Khao Lak Resort)

Sol, bad, snorklingsturer, kanske ett provdyk, sovmorgon, thaimat i mängder, tuk tuk, shopping, pocketboksläsning, sand mellan tårna, korsord, linne och sarong, solbränna - UNDERBART :laugh:

ingen disk, ingen tvätt, ingen matlagning, inget jobb, ingen städning, inga "måsten" alls på 21 dagar - ännu mera UNDERBART :laugh: :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×