Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

Rekommendera Poster

Mindre än två månader tills det är dags att möta våren på Malta för en weekend. Flyget med SAS kostade som ett SL-kort.  :)

Var till Malta med jobbet förra våren, riktigt bra!!

Har för mig att du varit där tidigare så du vet ju vad som väntar!?

Ser fram emot årets firmaresa till Barcelona över påskhelgen!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mindre än två månader tills det är dags att möta våren på Malta för en weekend. Flyget med SAS kostade som ett SL-kort.  :)

Var till Malta med jobbet förra våren, riktigt bra!!

Har för mig att du varit där tidigare så du vet ju vad som väntar!?

Ser fram emot årets firmaresa till Barcelona över påskhelgen!

Japps, var där förra sommaren. Gillade verkligen Malta, lagom stort, fint och kalasgod italienskinspirerad mat.

Barcelona vill jag också till, aldrig hört någon som varit missnöjd därifrån. Vilken firma jobbar du på, sjyssta resor, behöver ni förstärkning?  :D

Bokade Warszawa senare i år. Hilton kör rea till sista jan (för resor hela året ut), 1350 pp för flyg och tre nätter på fint hotell m bra relaxavdelning. Ska se om jag ska fynda något mer, Budapests Hilton ska vara bland de bästa i Europa enl reviews.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mindre än två månader tills det är dags att möta våren på Malta för en weekend. Flyget med SAS kostade som ett SL-kort.  :)

Var till Malta med jobbet förra våren, riktigt bra!!

Har för mig att du varit där tidigare så du vet ju vad som väntar!?

Ser fram emot årets firmaresa till Barcelona över påskhelgen!

Japps, var där förra sommaren. Gillade verkligen Malta, lagom stort, fint och kalasgod italienskinspirerad mat.

Barcelona vill jag också till, aldrig hört någon som varit missnöjd därifrån. Vilken firma jobbar du på, sjyssta resor, behöver ni förstärkning?  :D

Bokade Warszawa senare i år. Hilton kör rea till sista jan (för resor hela året ut), 1350 pp för flyg och tre nätter på fint hotell m bra relaxavdelning. Ska se om jag ska fynda något mer, Budapests Hilton ska vara bland de bästa i Europa enl reviews.

Jobbar å jobbar!

Är firmaägare så då kan man ju styra det lite som man vill!

Fast alla fantastiska anställda är värda resan! Eller konferensen menar jag..

Men du är välkommen att hänga på pelle! Man bör väl ha med sig nån sjukvårdskunnig!?  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan saltbalansen rätt bra så det kan ju vara användningsbart!  :)

Trevlig resa! Kortresor är rätt sköna så man slipper offra allt på ett kort. Grymt billigt att flyga nuförtiden!  :)

Tycker vi fick Barcaresan till riktigt bra pris! Flyger med Spanair och bor på lyxhotell 4 nätter nära Ramblas för riktigt bra peng!

Under 5k per pers!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×