Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

Irriterar mig och är superledsen för kommande GIGANTISKA förändringar på jobbet jag faktiskt älskar. Så långt man nu kan "älska" ett jobb, allt är ju relativt.  :'(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Irriterar mig och är superledsen för kommande GIGANTISKA förändringar på jobbet jag faktiskt älskar. Så långt man nu kan "älska" ett jobb, allt är ju relativt.  :'(

Nej, vaddå!? Usch! Jobbet är ju faktiskt en viktig del av livet med tanke på hur mycket tid man tillbringar med det... När man nu måste jobba alltså. ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kylan. Längtade efter den för 3 dagar sedan när termometern stod på +35 i Kuala Lumpur, svor för mig själv att aldrig mer klaga på kyla. Ångrar mig nu bittert...  :-\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kylan. Längtade efter den för 3 dagar sedan när termometern stod på +35 i Kuala Lumpur, svor för mig själv att aldrig mer klaga på kyla. Ångrar mig nu bittert...  :-\

Har lovat mig själv att aldrig någonsin klaga på värme. Står fast vid det!  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo för mycke av båda är inte kul, i sommras på dreta var det ca +60 i solen som värst, då var det skugga som gälsa efter kl 12.. helt sjuk värme.

ja vet att thai klimatet är bättre pga fuktigheten...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Råkade ut för en högst irreterande sak när vi kom ner hit till Samui i går. Huset vi bokat för ett halvår sedan och hyran var betalt och klart var redan uthyrt till någon annan. Trötta efter flygresan blev vi lätt irreterade. Förmedlaren har dock fixat ett annat hus nu så allt känns lite bättre idag. >:(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att sitta på en buss fullt med brölande högstadieungar..

En fördel med att bo i Thailand. Här brölas det också, men BETYDLIGT mindre, hehe

Jag vet, där sitter ungarna i skoluniformer och uppför sig. Bussen stannade och chauffören hotade att slänga av alla ungar om de inte höll käft och slutade gorma. Skönt att åka bil, köer är ingenting att iritera sig över i jämförelse!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Att sitta på en buss fullt med brölande högstadieungar..

En fördel med att bo i Thailand. Här brölas det också, men BETYDLIGT mindre, hehe

Jag vet, där sitter ungarna i skoluniformer och uppför sig. Bussen stannade och chauffören hotade att slänga av alla ungar om de inte höll käft och slutade gorma. Skönt att åka bil, köer är ingenting att iritera sig över i jämförelse!

Måste nog erkänna att jag har varit en bröligt bussåkande högstadie elev :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att jag inte kunde tacka ja till en biljett till Phuket med avresa i april för drygt 2000:-    :(

Har du inte större problem än så ;)

Ser det inte som ett problem. Men varför inte starta en tråd som heter "DETTA är mitt största problem!!!". Be my guest...    :kiss:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att sitta på en buss fullt med brölande högstadieungar..

En fördel med att bo i Thailand. Här brölas det också, men BETYDLIGT mindre, hehe

Jag vet, där sitter ungarna i skoluniformer och uppför sig. Bussen stannade och chauffören hotade att slänga av alla ungar om de inte höll käft och slutade gorma. Skönt att åka bil, köer är ingenting att iritera sig över i jämförelse!

Måste nog erkänna att jag har varit en bröligt bussåkande högstadie elev :D

Och nu odlar du tomater och chili!  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att jag inte kunde tacka ja till en biljett till Phuket med avresa i april för drygt 2000:-    :(

Har du inte större problem än så ;)

Ser det inte som ett problem. Men varför inte starta en tråd som heter "DETTA är mitt största problem!!!". Be my guest...    :kiss:

Ska bara söka först så att det inte redan finns en sån tråd ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Att sitta på en buss fullt med brölande högstadieungar..

En fördel med att bo i Thailand. Här brölas det också, men BETYDLIGT mindre, hehe

Jag vet, där sitter ungarna i skoluniformer och uppför sig. Bussen stannade och chauffören hotade att slänga av alla ungar om de inte höll käft och slutade gorma. Skönt att åka bil, köer är ingenting att iritera sig över i jämförelse!

Måste nog erkänna att jag har varit en bröligt bussåkande högstadie elev :D

Och nu odlar du tomater och chili!  :D

Nja,mest blommor faktiskt :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att sitta på en buss fullt med brölande högstadieungar..

En fördel med att bo i Thailand. Här brölas det också, men BETYDLIGT mindre, hehe

Jag vet, där sitter ungarna i skoluniformer och uppför sig. Bussen stannade och chauffören hotade att slänga av alla ungar om de inte höll käft och slutade gorma. Skönt att åka bil, köer är ingenting att iritera sig över i jämförelse!

Måste nog erkänna att jag har varit en bröligt bussåkande högstadie elev :D

Och nu odlar du tomater och chili!  :D

Nja,mest blommor faktiskt :D

Obstinat är du i alla fall ännu!  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Borde INTE finnas något att irritera sig på när man har det så underbart som vi men Visst finns det nått !!

Och det är våra "grannar" (ryssar) som f :C n inte har vett att ialla fall försöka va tysta på morgonen när det dräller ut en 6 pers från sitt rum ... utan nejnej fullt ös å stoj  :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×