Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Captain Thailand

Träning, hälsa och kost

Rekommendera Poster

JApp då vet man var det är fel på mig... samma som Gunde Svan, Bukplasma/tavrr eller nått sånt inte ens doktorn va säker , dubbel kurr antibiotika.

Min fråga var hjälper det.... svar: vet ej vi får se om ca 6-7 dagar!!!

Bara jag får komma igång innan sommaren igen så är jag glad!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nä då 2 tablleter per dag i 10 dagar, det får man på en dag i Thailand, sen är man frisk!

Tvar var det andra ordet doktorn mumlade om..

Krya på dig! Träna verkligen inte om det är TWAR. Överhuvudtaget ska man inte anstränga kroppen om man ordinerats antibiotika. Använt för rätt ändamål är det inte farligt att ta antibiotika. Problemet globalt är ju att det säljs över disk i många länder samt en annan tradition att medicinera.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MM inte ens läkaren kunnde säga rakt ut vad det är mumlade mellan dessa 2 , har gogglat detta men hittar inte nått som heter bukplasma, driver han med mig!!!

Rönkade lungorna så att det inte var nått annat skit!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MM inte ens läkaren kunnde säga rakt ut vad det är mumlade mellan dessa 2 , har gogglat detta men hittar inte nått som heter bukplasma, driver han med mig!!!

Rönkade lungorna så att det inte var nått annat skit!

Det var inte mykoplasma han menade då? (Om det är i lungorna det sitter)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mykoplasma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Usch, va inte min dag igår. Hade en riktig dålig träningsdag igår, kunde inte hitta fokus och vara allmänt disträ trots att jag försökte fokusera.

Skuldran känns så där idag, lite sämre men men

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska köra cirkelfys idag eller låt skuldran vila... Vill ju träna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag börja träna på allvar. Har tränat karate när jag var yngre och de sista tjugo åren har jag mest gått promenader. Hjälp vad gammal jag låter :'( Ska börja på gymmet där min man och femtonåriga son tränar. Hur ska jag träna bäst för att dels komma igång, men även fortsättningsvis? Det finns gåband, crosstrainer, rodd, "skakmaskin" ja det mesta tror jag.  Jag är nöjd med min vikt men vill tajta upp både här och där. Få fastare armar och mage först och främst. Nån som har tips på hur jag ska komma i gång på bästa sätt? Vad anser ni om proteinpulver??? Sonens kompisar använder det men vi tycker att han först och främst ska äta riktigt, mycket ägg och protein i maten. Det känns för tidigt att hålla på med sånt i hans ålder. Eller har jag fel?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Idag blev det välbehövlig vila, mina axlar växer som faan så det är lite överansträngda.

Köp protein och ta innan och efter träning så märker du att du börbränner fortare och orkar träna bättre.

Visst ska man ändå äta vanlig mat, proteinpulvret ska bara användas som ett tillskott till maten INTE erätta maten.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej det är både dyrt och inte mycke att hänga i granen, bättre du köper online hos gymgrosissten.com för absolut billigaste och bästa kvalitet, snabb leverans också.

Whey80 är deras bästa val som du kan få 8kg för endast 995kr då blir det dessutom fraktfritt och så har du ett tag framöver.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gymmer hade problem med kortläsaren för viss akunder igår, så det blev bara en promenad till gymmet och tillbaka :(

Men idag skall det vara ordnat, så det blir en sen träning vid 23-tiden!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ska man ta ngt efter träning så är väl gainer att föredra då kroppen behöver lite snabba kolhydrater. Rent proteinpulver innehåller ju bara protein. Sen behöver man inte köpa gainomax då det precis som proteinpulver går att köpa som pulver.

Proteindrinkar kan man fylla på med när som helst under dagen för att maxa sin intagning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×