Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Captain Thailand

Träning, hälsa och kost

Rekommendera Poster

Hoppade träningen idag utan giltigt skäl och nu sitter jag här och ångrar mig och har dåligt samvete. Brukar sällan svikta men idag verkar jag helt karaktärslös. Får ta igen det med råge imorgon.

:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hoppade träningen idag utan giltigt skäl och nu sitter jag här och ångrar mig och har dåligt samvete. Brukar sällan svikta men idag verkar jag helt karaktärslös. Får ta igen det med råge imorgon.

:)

Ja ta igen det imöra så du kommer på rätt spår igen  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en hel del snöskottning, långpromenad och ett gymmpass sitter jag nu med ett glas rött (som kommer bli flera innan kvällen är slut)......Ha en trevlig helg alla!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hoppade träningen idag utan giltigt skäl och nu sitter jag här och ångrar mig och har dåligt samvete. Brukar sällan svikta men idag verkar jag helt karaktärslös. Får ta igen det med råge imorgon.

:)

Ja ta igen det imöra så du kommer på rätt spår igen  :)

Ordningen är återställd. Tog en runda idag där dom första 3.5 km är uppför hela tiden så man är rätt lycklig när man når krönet där det planar ut. Där viker jag av åt andra hållet och inser då att det faktiskt blåser. Visserligen "bara" -7 men vinden biter rätt ordentligt i nyllet så det var bara att dra ner mössan så långt det gick. Men då immade glasögonen igen istället för jag hade glömt att spraya dom innan och eftersom det var glashalt vissa partier och jag inte såg ordentligt så höll jag på att dratta på ändan ett antal gånger. Finns stunder när man längtar väääääldigt mycket till Thailand.

:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett tipps är att köpa halskydd som man sätter utanpå skorna, de är av gummi så det är enkelt, på dem är det 4 dubbar på framsulan och 2 bak på hälen. mycket bra fäste och man känner sig säker på isgatorna/skogen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Idag blir det bröst o mage. känner att förkylning kan vara på gång men hoppas kunna övervinna det.

Passar inte bra att stanna upp i träningen just nu!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Det har varit släktingar och vänner på besök så jag har tränat på halvfart en vecka.

Idag "kompenserade" jag med en timme muay thai, en timme styrketräning (bröst, axlar) och en timme "powerwalk".

En riktig genomkörare helt enkelt. Känns bra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×