Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Nisseman

Dagens foto

Rekommendera Poster

Jag får väl presentera en badbild i från Höganäs i slutet av juni.

Nu är det inte så illa ställt med den svenska sommaren som det ser ut även om North Face-jackan åkte på.

Vi hade många sköna dagar på stranden i Skåne, Ängelholm mestadels där det även erbjöds thai-massage vid stranden.

Helt ok med thaimassage i gassande solsken och 27 grader i luften, lite flashback.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min kära bror gilla ratt vara riktigt kortklippt, så att så fort det växer ut så klipps det direkt.

Titta bara thailändarens min när min bror ville klippa sig. Han kunde väl knappast tro att de skulle tjäna 200 Baht på denna klippning :)

Bilden tagen på MBK, Bangkok.

Hahaaa... ;)

härligt när man fångar ansiktsuttryck på kort!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag får väl presentera en badbild i från Höganäs i slutet av juni.

Nu är det inte så illa ställt med den svenska sommaren som det ser ut även om North Face-jackan åkte på.

Vi hade många sköna dagar på stranden i Skåne, Ängelholm mestadels där det även erbjöds thai-massage vid stranden.

Helt ok med thaimassage i gassande solsken och 27 grader i luften, lite flashback.

Klädseln på fotomodellerna är minst sagt skiftande  :) Det är en mysig bild.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför startade du den här sidan Nisseman när du ändå inte svarar på frågor angående bilden från golfbanan som jag ställde till dig för över en månad sen?

Kan det va så att du inte kommer ihåg var du befinner dig på dina utflykter?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Ursäkta mig TukTuk, har totalt missat din fråga, men nu sen om sider ska du få svar, det är sjuttonde hålet på Sörfors golfbana som ligger drygt en mil utanför Umeå, tyvär så dras dom tydligen med ekonomiska problem, det sista jag hörde var att konkurs var nära men har inte hört hur det går med det.

Nisseman

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar har vart där men banan var inte öppen så jag slog några hinkar på ranchen. Tråkigt att dem måste ge upp håller tummarna på att det reder ut sig.

Själv så är jag numera medlem på Lake View här nere i Hua Hin kanonfin bana med 36 hål kom förbi så kan vi ta en runda.

MvH

Jörgen

post-1845-1476871097709_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Tack för erbjudandet, ska ner nu i november men kommer nog inte att hinna komma förbi och spela då för det är fullspäckat schema för oss, men ska nog försöka komma ner så småningom och spela. Om dom går i KK så blir det tredje banan i västerbotten som tyvärr går den vägen, läste i veckan att Bjurholms GK har gått i KK.

Nisseman

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×