Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Gäst Ismene

Vad gör du idag....?

Rekommendera Poster

....byter sängkläder, tvättar, stryker, städar, packar, fixar, donar å tror att jag har allt under kontroll...om 29 timmar lyfter planet till Krabi  :dan!

Å vad härligt, trevlig resa  :)

8 dagar kvar för mig tills vi lyfter till Krabi  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

....byter sängkläder, tvättar, stryker, städar, packar, fixar, donar å tror att jag har allt under kontroll...om 29 timmar lyfter planet till Krabi  :dan!

Å vad härligt, trevlig resa  :)

8 dagar kvar för mig tills vi lyfter till Krabi  :dan

Detsamma, då drar ni veckan efter oss... Vi ska sen vidare ner till Koh Lanta!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fick stå ute och frysa utan jacka i nästan en timme eftersom brandlarmet på jobbet gick... Kändes som en evighet innan brandkåren kom och en till evighet innan dom sökt igenom byggnaden och konstaterat att det inte var nån brand..

Nu kommer jag garanterat bli sjuk....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har just hjälpt sonen med läxorna och försöker nu försöka att samla kraft till att börja stryka kläder inför resan. Har egentligen bara ikväll och på onsdag kväll kvar att försöka få något gjort, i morgon är det utgång med jobbet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...kanske dags att börja packa så smått? Bäst jag tar en GT först så jag få lite inspiration..!  :cool

Ta minst 3! Man ska va lite lurvig när man packar!

Haha, då blir det ju som förra året - liten surprise när man packade upp väskan...! Men väldigt lätt att vara rationell, och liksom "äh, vem bryr sig...?"  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stryker lite, har inte börjat packa än. Känner mig nästan för uppe i varv för att fokusera. Har alldeles för många lösa trådar att knyta till innan semesterlugnet kan infinna sig. Skönt att planet inte går förrän i morgon 17:25. Ger oss en del i morgon också mellan arbetspassen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle fika på cafe i förmiddags. Beställde kaffe och en....negerboll. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid att säga chokladboll än. Har lixom alltid kallat det negerboll. Jag ser att kassörskan ser lätt besvärad ut och när jag vänder på huvudet så sitter... en mörk person där. Jag satte mig så långt bort som möjligt på det lilla cafet med skära kinder. Attans vad retligt :-[

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×