Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Gäst Ismene

Vad gör du idag....?

Rekommendera Poster

Letar jul och nyårs flyg...

Samma här, men dyrt just nu de dagar vi ska åka...  ;)

Vill helst flyga business från London med att bra bolag men då är dyrt bara förnamnet... Hittar inget vettigt från Amsterdam eller Paris!

Alla verkar inte ha släppt biljetterna än så väntar lite till. Men det kan kosta att vänta...

Aaargh - I know!! Hur länge vågar man vänta, liksom?!  :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

…haft ännu en underbar dag på Lipe! Visst har det byggts och byggs en del på ön men jag/vi gillar den skarpt. Strosar runt barfota mest hela dagen, massage på stranden, en iskall shake på det…vi njuter i fulla drag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försöker samla ihop alla bokningar inför resan. Vem bokade vad och i vilken mail. I denna datoriserade värld behövs det väldigt mycket papper ändå..

Speciellt inför denna resan kan jag tänka mig. Jag brukar samla alla dokument i en mapp där dom ligger sorterade i kronologisk ordning enligt resplanen. Och så fort ett moment är avklarat (typ incheckning/hotellvistelse/transport) så hamnar dom längst bak. Så slipper man stå och bläddra som en idiot dom gångerna man måste uppvisa ett skriftligt underlag. Är yrkesskadad och kör därför med hängslen och livrem!

;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försöker samla ihop alla bokningar inför resan. Vem bokade vad och i vilken mail. I denna datoriserade värld behövs det väldigt mycket papper ändå..

Speciellt inför denna resan kan jag tänka mig. Jag brukar samla alla dokument i en mapp där dom ligger sorterade i kronologisk ordning enligt resplanen. Och så fort ett moment är avklarat (typ incheckning/hotellvistelse/transport) så hamnar dom längst bak. Så slipper man stå och bläddra som en idiot dom gångerna man måste uppvisa ett skriftligt underlag. Är yrkesskadad och kör därför med hängslen och livrem!

;)

Exakt så gör jag med!  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försöker samla ihop alla bokningar inför resan. Vem bokade vad och i vilken mail. I denna datoriserade värld behövs det väldigt mycket papper ändå..

Speciellt inför denna resan kan jag tänka mig. Jag brukar samla alla dokument i en mapp där dom ligger sorterade i kronologisk ordning enligt resplanen. Och så fort ett moment är avklarat (typ incheckning/hotellvistelse/transport) så hamnar dom längst bak. Så slipper man stå och bläddra som en idiot dom gångerna man måste uppvisa ett skriftligt underlag. Är yrkesskadad och kör därför med hängslen och livrem!

;)

Exakt så gör jag med!  :D

Ok, då kan jag sova lugnt.  :big hug:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I dag blir det kul sörrö! Åker med en "forumskompis" till båtmässan i Tokholma. Sen tar vi in på ett tjusigt hotell och äter/dricker gott. Man bör unna sig ibland.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Råkade gå förbi detta ställe av en slump och antog utmaningen. Otroligt intressant och roligt. Munken kom från Laos och visste inte om han skulle fortsätta som munk eller bli flygvärdinna. Höll på Chelsea och pratade otroligt bra engelska.

post-3948-14768713931811_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Laddar för lite slager ( eller vad man ska kalla det numera ;) )med barnen , genrep i Friends Arena! Dags att damma av den rosa fjäderboan och glitter stassen ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Laddar för lite slager ( eller vad man ska kalla det numera ;) )med barnen , genrep i Friends Arena! Dags att damma av den rosa fjäderboan och glitter stassen ;)

Åååh, avis! Har sett finalen live några gånger och jag tycker det är hur kul som helst, schlagernörd som jag blivit på gamla dar... ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Råkade gå förbi detta ställe av en slump och antog utmaningen. Otroligt intressant och roligt. Munken kom från Laos och visste inte om han skulle fortsätta som munk eller bli flygvärdinna. Höll på Chelsea och pratade otroligt bra engelska.

Kul med alla såna oväntade mervärden på en resa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Laddar för lite slager ( eller vad man ska kalla det numera ;) )med barnen , genrep i Friends Arena! Dags att damma av den rosa fjäderboan och glitter stassen ;)

Åååh, avis! Har sett finalen live några gånger och jag tycker det är hur kul som helst, schlagernörd som jag blivit på gamla dar... ;)

Det var riktigt kul, första gången med barnen som var sjukt taggade såklart! :) måste säga att det var bättre live än de varit på TV detta år.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har kelat med dessa idag på Tiger Kingdom som faktiskt kändes som en bra park. En otrolig känsla att komma djuren så nära, 2-3 månader gamla.

Det där är "avisvarning". Fy vad underbart!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har kelat med dessa idag på Tiger Kingdom som faktiskt kändes som en bra park. En otrolig känsla att komma djuren så nära, 2-3 månader gamla.

Det där är "avisvarning". Fy vad underbart!

Åk dit! En otrolig känsla som "gjorde" hela dagen och mer därtill. En väldigt fin park med trevliga skötare som informerade om mycket matnyttigt.

post-3948-14768713934484_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I dag blir det inhandling av makens födelsedags present, en köttkvarn :) och så träning med hunden då det nalkas en tävling om några veckor.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilar upp mig efter att varit med familjen i ett par dar. Fan trot men hon har säkert 1000 kusiner som ska kika på farangen. ACn i bilen pajjade dessutom på vägen hem så det var lite svettigt i +45grC eller vad det nu kan ha varit i bilen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×