Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
hetental

Allsvenskan 2011

Rekommendera Poster

I och med att det verkar svårt att förstå skillnaden mellan att "komma i från" och "nuvarande adress" så citerar jag mig själv

När det gäller Gnaget så känns det skönt med en stabil backlinje och att vi för engångsskull har lite måltjuvar i laget. AIK måste ha en av Allsvenskans yngsta trupper? (Om man inte räknar med Tjerna). Viktor Lundberg kommer vi se i landslaget en dag. Framtiden är vår!

AIK bildades 15:e feb 1891 på Biblioteksgatan 8 på Östermalm. Det enda av de tre stora Stockholmsklubbarna som bildades i Stockholms innerstad och således det enda laget som kommer från det riktiga Stockholm att sedan spela sina matcher i innerstan innebär inte per automatik att man kommer ifrån Stockholm bara att man råkar bo där. Det vore som att flytta från Kina till Thailand och hävda att man kommer från Thailand ;)

Kastar in en kul länk också: http://www.difmakeover.se/

Förresten någon som vet om en stream till derbyt på måndag?   

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

AIK GULD !

kom igen gnaget  :kla

Inte för att DIF kanske är bättre men det om guld känns kanske "aningen" orealistiskt med tanke på vad jag sett mot DIF och Mjällby.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmm komma med sådant efter matchen, vid förlust hade du inte sagt något. Vi kommer före er i tabellen någon åsikt om det? Detta skrivet med en fredspipa i mungipan.

Hade absolut sagt nåt även om AIK torskat. och hoppas du har fell om tabellen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi får se men ingen av oss blir bättre än 4a.

Helt ärligt så är inte fotboll min sport . Men hejar på AIK i våt och tort.

Men tror att dom kan gå långt i år . Som du sa vi får se .

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur kunde man längta efter Allsvenskan? 26 omgångars ökenvandring väntar.

Kloka ord om det handlar om spelet rent allmänt. Känns bra att kunna kolla på Barca-Real Madrid så att man får se riktig boll.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur kunde man längta efter Allsvenskan? 26 omgångars ökenvandring väntar.

Kloka ord om det handlar om spelet rent allmänt. Känns bra att kunna kolla på Barca-Real Madrid så att man får se riktig boll.

Instämmer. Barcas andra halvlek nu har varit en fröjd. Fattas bara att dom lyckas förlora nu :o

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen så är Gais i toppen för första gången på många många många år. Fast bara fyra omgångar har spelats så måste man få njuta så länge det varar. Men med santos och våran fantastiske wandersson i form så kan det bära långt. GGGAAAIIISSS HEJA GAIS.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen så är Gais i toppen för första gången på många många många år. Fast bara fyra omgångar har spelats så måste man få njuta så länge det varar. Men med santos och våran fantastiske wandersson i form så kan det bära långt. GGGAAAIIISSS HEJA GAIS.

Jag kan tänka mig att du som GAIS:are (Göteborgs Allmänna Idtottssällskap som de hette en gång i tiden) njuter extra av att de blåvitt parkerad på jumboplatsen.

GAIS kan nog se fram emot den här säsongen med tillförsikt och som AIK:are önskar jag er lycka till. Det är på tiden att det här anrika laget får en framgång.

Jag vill minnas att senaste gången GAIS blev mästare spelade bröderna Jakobsson (Karl-Alfrid och Sonny) i laget. Att laget sedan ramlade ut allsvenskan året efter som varande mästare var nog inte så kul.

Göran

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×