Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sköndal

Vad blir det för dryck?

Rekommendera Poster

Inte helt oväntat men det blir några kalla Mariestad nu. :D

Lät gott. Mariestad är god öl.

Ja. Fast Carlsberg är inte så dumma dom heller. Skål.

Skål till dig också. Nu har jag gått över till en grogg, men sen får det vara bra. Ska prova fiskelyckan tidigt imorgon igen. ( man vill ju inte alltid fiska i lårviken!)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha,ja lårviken är ju överskattad.

Man vill ju vidga sina vyer.

Exakt. När jag åker ut och fiskar, vet jag aldrig vad jag får på kroken. Samma sak när jag jagar vilt. Kan bli stora överraskningar. Det är det som är spänningen. Men lårviken känns ändå rätt så tryggt ibland!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha,ja lårviken är ju överskattad.

Man vill ju vidga sina vyer.

Exakt. När jag åker ut och fiskar, vet jag aldrig vad jag får på kroken. Samma sak när jag jagar vilt. Kan bli stora överraskningar. Det är det som är spänningen. Men lårviken känns ändå rätt så tryggt ibland!

Haha,ja.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Firar att torra veckan äntligen är över. Just nu ett glas vitt men till maten mitt avsoluta favoritvin, Seghesio Zinfandel. Rekommenderas! ðŸ·

Menar du att du druckit, torrt vitt vin, en hel vecka? Pelle. Nu måste du skärpa dig!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Firar att torra veckan äntligen är över. Just nu ett glas vitt men till maten mitt avsoluta favoritvin, Seghesio Zinfandel. Rekommenderas! ðŸ·

Menar du att du druckit, torrt vitt vin, en hel vecka? Pelle. Nu måste du skärpa dig!

Ja har man druckit det en hel vecka så blir det blött

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Firar att torra veckan äntligen är över. Just nu ett glas vitt men till maten mitt avsoluta favoritvin, Seghesio Zinfandel. Rekommenderas! ðŸ·

Menar du att du druckit, torrt vitt vin, en hel vecka? Pelle. Nu måste du skärpa dig!

Ja har man druckit det en hel vecka så blir det blött

Idag är det kaffe som gäller  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×