Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

Rekommendera Poster

Gäst livliness

223 dagar kvar tills planet lyfter ! :)

Fast ska först en sväng till Mallorca och det planet lyfter från köpenhamn på lördag 2/5 :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

234 dagar kvar :'( men idag känns det bra ändå, kanonväder. Räfsat o rensat rabatter ::)

Håller med, 263 dagar kvar, men svensk vår och sommar är inte så dumt. Därtill en härlig höst med svamp- och bärplockning, hummerfiske mm. Sedan kommer julen och så är det snart dags för bad och värme i Thailand.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

11 dagar, det närmar ju sig woohooo  :angel:

Nä 4 dagar är det ju  :cr

Jasså jag trodde det var 2 dar!?!?

Om jag inte kommer ihåg fel åker du till Bangtao beach och ska bo på Dalar resort. Stämmer det eller är det jag som blandat ihop det? I vilket fall som helst hoppas jag du får en toppenresa! Åker du dit jag tror så vill jag gärna veta vad du tyckte, tips m.m. Vi åker dit i februari, LÄNGTAR!! :l_sunny:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

11 dagar, det närmar ju sig woohooo  :angel:

Nä 4 dagar är det ju  :cr

Jasså jag trodde det var 2 dar!?!?

Om jag inte kommer ihåg fel åker du till Bangtao beach och ska bo på Dalar resort. Stämmer det eller är det jag som blandat ihop det? I vilket fall som helst hoppas jag du får en toppenresa! Åker du dit jag tror så vill jag gärna veta vad du tyckte, tips m.m. Vi åker dit i februari, LÄNGTAR!! :l_sunny:

Absolut det är min plan också, jag ska blogga men tyvärr inte för er ... men lägger ut filmer på youtube, bilder och text kommmer givetvis på mitt favvo forum.

:cr

Eftersom det inte finns tillräckligt mycket info om BangTao och Dalar Resort så hoppas jag på att ge lite mer till er alla.

:laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

11 dagar, det närmar ju sig woohooo  :angel:

Nä 4 dagar är det ju  :cr

Jasså jag trodde det var 2 dar!?!?

Om jag inte kommer ihåg fel åker du till Bangtao beach och ska bo på Dalar resort. Stämmer det eller är det jag som blandat ihop det? I vilket fall som helst hoppas jag du får en toppenresa! Åker du dit jag tror så vill jag gärna veta vad du tyckte, tips m.m. Vi åker dit i februari, LÄNGTAR!! :l_sunny:

Absolut det är min plan också, jag ska blogga men tyvärr inte för er ... men lägger ut filmer på youtube, bilder och text kommmer givetvis på mitt favvo forum.

:cr

Eftersom det inte finns tillräckligt mycket info om BangTao och Dalar Resort så hoppas jag på att ge lite mer till er alla.

:laugh:

Det ser jag verkligen fram mot  :JC_goodpost:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×