Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
nevelius

Facebook

Rekommendera Poster

Är det några här som är lika barnsliga som jag (vuxna människa på 45) som tycker att Facebook är rätt kul?

Jag vill gärna ha lite fler vänner där  :JC_hurrah:

Vi är ju rätt många här, och vi känner oss som en stor familj, menar jag  ;) Vill någon vara min vän funkar det att söka på mitt nick här det finns inte så jättemånga med mitt efternam, förnamnet är Susanne.

Och så är det ju det där, att det är lite av en tävling vem som har mååååånga kompisar. När man är i min ålder hittar man ju inte så många av sina bekanta där som tonåringarna gör menar jag.

Jag erkänner, jag är lite barnslig  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker själv att Facebooks medlemsavtal är sådant att jag vill helt enektl inte vara med, men det finns säkert många här som struntar i sånt och är medlemmar där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har aldrig begripit mig på hur Facebook funkar. När man ska söka efter vänner ska man skriva in användarnamn och lösen till sin email, men man måste ha hotmail eller någon av dom som listas där. Jag som har egen domän kommer inte längre. Kan dessutom inte begripa varför dom ska ha min adressbok för att söka efter vänner...

Kan du förklara hur man gör nevelius??

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De behöver inte ha din adressbok. Man kan ange det om man vill att en sökmotor letar reda på om någon man har bland sina adresser redan är registrerad, men det steget går att hoppa över. Jag vet inte heller om man måste ha en hotmail, det är jag inte bombis på eftersom jag har en sådan som jag använde vid min egen registrering, och som jag nästan bara använder när jag är ute på olika sidor, den använder jag aldrig till något mer privat.  Jättebra när man måste regga sig i e-butiker och annat. Allt skräp hamnar på hotmail, och min vanliga adress förblir fri från all junk.

Nu har jag kollat medvett par av mina kompisar som har FB, de har reggat sina Telia och Glocalnetadresser, så hotmail måste man inte ha.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan tillägga att jag inte heller fattade ett dugg i början. Det var min 19-åriga dotter som övertalade mig, klart morsan skulle ha FB. Och jag registrerade mig, la till dottern som vän, och sedan tog det över en månad innan jag ens gick in på sidan igen. Jag tyckte den var totlat meningslös och fattade inte alls vad som kunde vara kul. Men så fick jag ett par Friendrequests och började klicka lite här och där.

Jag tycker fortfarande att den är totalt meningslös  :D Men rätt kul ibland. Det är ett tidsfördriv när man hellre slappar vid datorn än umgås med ungarna och gubben eller ser på TV  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag är med sedan ett halvår. Har stött på en massa vänner sen förr. Söker man på "Yenit" hittar man mig.

Jag hittade  89 Yenit, men inte dig :cr

Vill någon adda mig heter jag Humvi, och mig finns det bara en av :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tess och Nattsyster har jag hittat nu. Jättekul tjejer. Men precis som Nattsyster säger hitta jag ingen Yenit som passar som CT, mest en himla massa söta tjejer... Det kan väl inte vara du ändå  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

När man söker på ett ord i sökrutan (under Facebook loggan i topp-vänster hörnet) kan man få olika resultat i form av: Name, Home Town, City, Application, Job etc.

Näää, CT.. jag går bet  :mebiro_01:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×