Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
LindaL

SNAAART

Rekommendera Poster

Nu är det bara 70 dagar kvar.... ska bli så j---a skönt o komma i väg...

Kom hem efter en 2 veckors vistelse i Phuket i Mars men känns som evigheter sen.

Lite tråkigt bara att min man inte är lika entusiastisk, känns som om han lika gärna skulle kunna åka till Gran Canaria :wacko1: :wacko1: :wacko1:

Har bara sett Phuket innan. Ska bli kul nu att se nåt annat..

Är i Bangkok 3 nätter, Krabi/Ao Nang 6 nätter, Phi Phi 2 nätter o avslutar på Patong 10 nätter på Baumanburi som ser jättefint ut. Har bott på Duangjitt innan o hoppas detta är lika bra...

Älskar Patong. Jag gillar liv o rörelse o man kan ju faktist ta en tuk tuk  till lugnare strand om man vill :cool2::Laie_44::Laie_77::l_diver:

Vår kompis fyller 40 när vi är där också  :viannen_55: o han har aldrig varit där innan, ska bli kul att ha honom med, alltid kul att visa nån annan paradiset på jorden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

13 dec bär det av ingen julstress här. Ska sitta på stranden och hoppas jag slipper se några tomtar. Mina föräldrar sitter just nu på Arlanda, plantet skulle gått 13.00 nu är det sagt 20.00 Stackare så nära men änndå långt bort. Hoppas nu bara molnen hinner försvinna från Phuket.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

*fniss* nä, det var någon gammal reklam som gick på TV4 i begynnelsen, det är någon som inte vill veta-inte höra, något roligt som hon skulle vilja men inte kunde. Jag minns inte vad det handlade om, men då gick hon och klappade sig över öronen och sa så där, för att slippa höra. Vi har blivit några kompisar som kör med det där när någon till exempel berättar om en härlig resa och vi själva ska stanna hemma i lerlandet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

*fniss* nä, det var någon gammal reklam som gick på TV4 i begynnelsen, det är någon som inte vill veta-inte höra, något roligt som hon skulle vilja men inte kunde. Jag minns inte vad det handlade om, men då gick hon och klappade sig över öronen och sa så där, för att slippa höra. Vi har blivit några kompisar som kör med det där när någon till exempel berättar om en härlig resa och vi själva ska stanna hemma i lerlandet.

Det blir snart din tur :pra Att resa menar jag och även vinna på bingo kanske ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min första resa till Thailand!

Avgång Kallax Luleå 20/11 kl 17.00

:dance2:

:dance4: Vi har 31 dagar kvar  :kla och sedan väntar 45 dagars ledighet.

Skönt komma iväg från kyla och snöööö!!!! :good:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×