Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Gäst Isaan bo

Medlemmarnas presentationer

Rekommendera Poster

Gäst Isaan bo

Hej

Jag har väl inte så mycket att tillföra detta forum.Eftersom jag sen 3 år tillbaka bor i nordöstra Thailand, i en by,

trivs jag mycket bra trots att det är ett mycket fattigt område, jag är enda falangen i området, som befolkas av ca 3 milj. thai. Byn består mest av risfält

o fruktodlingar. Allt arbete sker för oss på ett omodernt sätt, med vattenbufflar

m.m. Några turister har ännu inte hittat hit. Men gott folk besök Isaan o se det riktiga Thailand. Mitt första besök i Thailand var 1974.

MVH

Isaan bo

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Hej igen

Om du vill besöka Isaan kan jag vara behjälplig, kontakta mig på

isaanbo@yahoo.se

MVH

isaan bo ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Välkommen!

Imponerande liv du har! Inte många vågar ta det steget och flytta just till dessa platser i Thailand.

Tack

Det handlar om livskvalitet för min del. Men jag åker ner då o då till Phuket :dan

för att bada o äta svensk mat. ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Hej,är ny här på detta forum.Göteborgare som flyttar ner om 3 år till nybyggt i Rayong och innan dess ett antal kortare resor.Är golfnörd!! :glad :glad   

Välkommen i gänget, även om du jagar runt med järnbit i handen o letar en plastboll.(brukar vara ett sätt o slippa k*******n) ;D::) ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Nej,endast 230kvm.Det är en remsa på 2,5m runt huset,så det är ingen stor yta att skräpa ner på :glad

Behövs inte mer ;D ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Två kompisar har också köpt i området,en skrev kontrakt igår,så vi blir en GO gäng med järnrör i handen :kla :kla

Har du hittat byggmästare ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

kåken är färdig,vi gjorde slutbetalning i går 30.4. en-plans,100kvm boyta,4rok :wi   

GRATTIS ;D ;D Har du byggt i egen regi :)När blir det stora PARTYT ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej,inte i egen regi.Min thaisvåger är bosatt i Rayong och han hittade detta området som bebyggs av en thaibyggare.Min fru och våra barn är där nu och har drivit ut de onda andarna med munkarnas hjälp.De partar nog lite oxå.Jag åker ner i september och fixar köket och möblerar.Ni är välkomna :glad:dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Bild från våran andeutdrivning :o;D I detta hus flyttar andarna in :o;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej,jag försöker lägga in en bild på huset,men den måste förminskas först och någon Einstein på datorn är jag ej.Provade med det nedladdade prog.vi blev tipsade om här på forumet :th??? :'( 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

hej,jag försöker lägga in en bild på huset,men den måste förminskas först och någon Einstein på datorn är jag ej.Provade med det nedladdade prog.vi blev tipsade om här på forumet :th??? :'( 

Det är de prog. jag kör, funkar kanon, läs på SS hur det funkar, avd. foto ;D:o

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×