Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Prudish

Starta med mig i Phuket 20 feb?

Rekommendera Poster

Jimpa missar inte denna straffspark! Han hämtar m motorbiken med hjälmen på!

555+

Är nog lättare om hon tar minibuss från flygplatsen... Kostar 150 baht till Patong =)

Fast du får vara gentleman och hämta henne ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte mycket respons från "Majja" här. Hon kunde ju åtminstone ge "Jimmieboy" en chans nu när det lagts ner så mycket tid och engagemang i detta. Det var ju faktiskt hon som frågade..

;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ursäkta min frånvaro, har jobbat jävel.. men ni har ju klarat er bra själva och hållt konversationen igång så att säga ;) Jag har själv skrattat ganska rejält åt detta, men det var synd att det inte kom några seriösa svar. Jag får söka vidare, tack för er tid!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Herregud!! Jag bokade precis lite spontant en flygbiljett till Phuket 20 den - 6 mars. Jag blev så djävulskt förbannad på kylan och är i allvarligt behov av sol, svett, fest och lite naket. Jag åker själv för att ha möjligheten att bara glida och vara allmänt o-svensson utan strikt planering. Men det hade varit gött att ha en säkrad sällskaps-öl första dagen! Någon som ställer upp? Jag är en mager rockbrud på 22 år från göteborg med massa levnadsglädje. Puss! Majja

Låter som läge för Jimmie ;)

:kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Anar redan att Majja och Jimmie kommer att gifta sig på beachen i Patong om något år :D

Hade inte Jimpa en brutta i Isaan nu? Fast han är kanske flexibel?  ::)

GiG..

:pra....ska de gifta sig????? gratulerar i sa fall,snabba ryck. :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×