Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Prudish

Starta med mig i Phuket 20 feb?

Rekommendera Poster

Hej! Herregud!! Jag bokade precis lite spontant en flygbiljett till Phuket 20 den - 6 mars. Jag blev så djävulskt förbannad på kylan och är i allvarligt behov av sol, svett, fest och lite naket. Jag åker själv för att ha möjligheten att bara glida och vara allmänt o-svensson utan strikt planering. Men det hade varit gött att ha en säkrad sällskaps-öl första dagen! Någon som ställer upp? Jag är en mager rockbrud på 22 år från göteborg med massa levnadsglädje. Puss! Majja

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Herregud!! Jag bokade precis lite spontant en flygbiljett till Phuket 20 den - 6 mars. Jag blev så djävulskt förbannad på kylan och är i allvarligt behov av sol, svett, fest och lite naket. Jag åker själv för att ha möjligheten att bara glida och vara allmänt o-svensson utan strikt planering. Men det hade varit gött att ha en säkrad sällskaps-öl första dagen! Någon som ställer upp? Jag är en mager rockbrud på 22 år från göteborg med massa levnadsglädje. Puss! Majja

Låter som läge för Jimmie ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och vad ska det betyda? Är Jimmie någon som svarar på alla brudars annonser och tar hand om dem i Thailand eller vad? ;)

Ja det tror jag  :D

:cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Och vad ska det betyda? Är Jimmie någon som svarar på alla brudars annonser och tar hand om dem i Thailand eller vad? ;)

Ja det tror jag  :D

:cool

Ja typ ;)

Haha

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och vad ska det betyda? Är Jimmie någon som svarar på alla brudars annonser och tar hand om dem i Thailand eller vad? ;)

Ja det tror jag  :D

:cool

Ja typ ;)

Haha

Dessutom är han också från Götlaborg ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om hans civilstatus. Men han brukar ju annars vara pigg på att erbjuda sig när tjejer vill ha hjälp på Phuket ;)

Jaja han får väl kolla på forumet när han kommer hem snart hehe.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rob

Anar redan att Majja och Jimmie kommer att gifta sig på beachen i Patong om något år :D

Hade inte Jimpa en brutta i Isaan nu? Fast han är kanske flexibel?  ::)

GiG..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alltså det är jättesött att ni alla engagerar er i mitt och jimmies framtida äktenskap men jag vill nog helst bara dricka bärs! ;)

Ja det blir en bra början ;)

Du kan ta en provtitt på han om du vill, Jimmieboy heter han här på forumet  :cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Han bjuder dig säkert på en självguidad rundtur på ön också för moppe har han :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Han bjuder dig säkert på en självguidad rundtur på ön också för moppe har han :)

Motorbike heter det!  :D

Sorry,glömde det :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×