Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Thaikalle

Kan inte sova

Rekommendera Poster

Inte en syrsa som håller dej vaken då? När vi bodde på Andaman Lanta på, just det Kho Lanta var det en syrsa som höll mej vaken i två veckors till med sitt olidliga spelande :-[

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte en syrsa som håller dej vaken då? När vi bodde på Andaman Lanta på, just det Kho Lanta var det en syrsa som höll mej vaken i två veckors till med sitt olidliga spelande :-[

Va glad att det bara var EN syrsa.

I byn där jag bor när jag är nere är det tusentals syrsor och grodor, för att inte tala om byns alla hundar som stämmer upp med jämna mellanrum. :cr

När man sedan av ren utmattning somnar framåt 4,5 så är det dags för munkarna att

sätta igång sitt mässande i högtalarna.

Jag skulle vara glad om jag bara hade en syrsa ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte en syrsa som håller dej vaken då? När vi bodde på Andaman Lanta på, just det Kho Lanta var det en syrsa som höll mej vaken i två veckors till med sitt olidliga spelande :-[

Det var faktiskt huvudet på spiken, just nu ett fasligt liv men jag tror att det är en chikada

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, ja det va EN syrsa men jag glömde nämna att han hade en ljudnivå på cirka 130 db...

Tänk dig då vilken ljudvall tusentals åstadkommer :id

Just nu är det fruktansvärt högt ljud det bara skär i öronen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, ja det va EN syrsa men jag glömde nämna att han hade en ljudnivå på cirka 130 db...

Tänk dig då vilken ljudvall tusentals åstadkommer :id

Just nu är det fruktansvärt högt ljud det bara skär i öronen

Kanske nån granne som kör med vinkelslip ::):laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, ja det va EN syrsa men jag glömde nämna att han hade en ljudnivå på cirka 130 db...

Tänk dig då vilken ljudvall tusentals åstadkommer :id

Just nu är det fruktansvärt högt ljud det bara skär i öronen

Kanske nån granne som kör med vinkelslip ::):laugh:

Jag ska gå och titta

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänk på hur det är i Sverige just nu. 6 minusgrader och snön vräker ner. Vit jul lär det nog bli, men vi får nog fullt upp med att skotta för att gästerna ska komma fram. Jag blir trött bara jag tänker på det!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hade också sömnprobem i förrgår. Då tittade jag på Ullared på Kanal 5 play och somnade som en stock efter två minuter.

Kanal 5 Play är något jag verkligen kan rekommendera till alla som bor i Thailand och börjar känna lite hemlängtan. Ett par avsnitt av Färjan eller Ullared och man inser hur himla bra man har det i Thailand.

Tack Kanal 5!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hade också sömnprobem i förrgår. Då tittade jag på Ullared på Kanal 5 play och somnade som en stock efter två minuter.

Kanal 5 Play är något jag verkligen kan rekommendera till alla som bor i Thailand och börjar känna lite hemlängtan. Ett par avsnitt av Färjan eller Ullared och man inser hur himla bra man har det i Thailand.

Tack Kanal 5!

Jadu det där ställer jag upp på till 100%. Dummared har jag lyckligtvis inte sett en minut av ännu. Färjan såg jag kanske 1,5 avsnitt av innan jag insåg att jag inte klarade av att se linsluspuckot Håkan. Och snart så börjar hans nästa såpa, en bra idè om en bar i Thailand där Kanal 5 tyvärr förstörde den redan i reklamen genom att berätta att det är dåren som ska ha huvudrollen  :cr  :cr  :cr  :cr  :cr

När somnade Kalle förresten?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×