Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
engard

tips om litet hak

Rekommendera Poster

Sitter nu har o maste tipsa om detta lilla stalle. Jattegod billig mat, hjalper till med allt, IT, moppeuyhyrning, resebyra etc. Stallet heter IMAGINE HOUSE och ligger pa huvudgatan precis ovanfor Tropicana pa Klong Prao.  :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter nu har o maste tipsa om detta lilla stalle. Jattegod billig mat, hjalper till med allt, IT, moppeuyhyrning, resebyra etc. Stallet heter IMAGINE HOUSE och ligger pa huvudgatan precis ovanfor Tropicana pa Klong Prao.  :kla

Engard! Sluta nu!!!!!  :nau Jag blir så ressjuk så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Stygga människa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter nu har o maste tipsa om detta lilla stalle. Jattegod billig mat, hjalper till med allt, IT, moppeuyhyrning, resebyra etc. Stallet heter IMAGINE HOUSE och ligger pa huvudgatan precis ovanfor Tropicana pa Klong Prao.  :kla

Engard! Sluta nu!!!!!  :nau Jag blir så ressjuk så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Stygga människa!

;D. Tipsar da istallet om mysiga Chaloklum pa norra Phangan. Supermysig liten by med fiskeflottan utanfor. Lugnt o fridfullt o Prawn BBQ som inte ar av denna varlden

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Där har jag faktiskt varit Engard. Visserligen bara som hastigast, men jag har klättrat runt i hamnen för att ta mig i land från en båt. Byn såg helt riktigt väldigt mysig ut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Där har jag faktiskt varit Engard. Visserligen bara som hastigast, men jag har klättrat runt i hamnen för att ta mig i land från en båt. Byn såg helt riktigt väldigt mysig ut.

Det ar den ! Sa mysig faktiskt att vi tar oss dit ikvall igen. Maste bara fa ata dom dar rakorna igen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×