Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Jingo

imorgon drar vi!!!

Rekommendera Poster

Imorgon kväll åker vi till AoNang!

Nu efter 9 månaders väntan kommer vi äntligen iväg. Barnen har lov i gymnasiet, frun och jag kan ta semester. Nu blir det 2 veckor vila och kvalitetssemester.

Vi har längtat i 4 år på att få komma tillbaka till Thailand om så bara för en så här kort tid.

Var ute på stan igår och känner att det är fantastiskt skönt att slippa julstressen iår. Inget bakande, planerande för julbord, julskinkande utan bara att packa väskorna i lugn och ro.

Idag mår jag bra, imorgon kommer som vanligt resfebern som en rak höger. Rastlöshet, småirriterad, tjatar på ungarna om att dom packat fel grejer, varmkör bilen 2 timmar innan vi ska åka. Påplats på Arlanda muttrar jag att väskorna är för tunga, hustrun går för länge och tittar i taxfreeshopen och jag har konstant magknip( och "Håller jag inte på att få migrän nu också". )

Hustrun blir skogstokig när jag håller på så där men jag kan inte hjälpa. Väl på plats på planet släpper allt och det känns underbart att få komma iväg.

Skriver mer när vi kommer hem, kanske tittar in på internetcafé och kommer med amatörtips.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×