Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
HAWI

Eurovision 2012

Rekommendera Poster

Norge stemmer "altid" på Sverige uansett om låten er bra eller ikke. Men Sverige stemmer "aldri" på oss. Var det "kompis stemming" du sa?

Beror helt enkelt på att det är fler norrmän som får in svensk tv än svenskar som får in norsk tv. Majoriteten av svenskarna har noll koll på norsk musik, kultur osv, medan det är tvärtom i Norge.

Va'??!! Finns det tv i Norge?? Och musik OCH kultur??!!  :o

Kultur finnes, men kvaliteten fortjener ikke å bli klasifisert engang. Den er bare helt ræ.... som vi sier i Norge.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men hur kan ni tro på vinst? Det har väl visat sig gång på gång att bästa låten inte betyder vinst, utan kompisröstning rules. Bor inte jättemånga i scaninavien.

Får jag äta upp detta inlägg om ett par timmar tro? (i så fall bjuder jag på det med glädje)     :cool

Norge stemmer "altid" på Sverige uansett om låten er bra eller ikke. Men Sverige stemmer "aldri" på oss. Var det "kompis stemming" du sa?

Trenger jeg egentlig å si noe mere?

3 fattige poeng. Ikke det at den norske melodien var noe særlig å rope hjem om, men dog. Og hva gjør vi? Vi gir 12 poeng.

Vi gjør det samme gang på gang, og Sverige gjør også det. Uten at det skal være så veldig positivt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är avgjort! Ingen kan komma ikapp nu!!!! :dan:kla:dan:kla

Fattar inte att svenska kommentatorer har inte sagt det på TV än. Verkar inte vara speciellt smarta på matte!

(Han verkade vänta tills någon i bakgrunden hade räknat på det .... :) )

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är avgjort! Ingen kan komm aikapp nu!!!!  :dan:kla:dan:kla

Fattar inte att svenska kommentatorer har inte sagt det på TV än. Verkar inte vara speciellt smarta på matte!

Ja här var det på topp :D  så vi vann alltså?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är avgjort! Ingen kan komm aikapp nu!!!!  :dan:kla:dan:kla

Fattar inte att svenska kommentatorer har inte sagt det på TV än. Verkar inte vara speciellt smarta på matte!

Ja här var det på topp :D  så vi vann alltså?

Nu korkar vi upp "olsson", tur att det finns folk som håller koll åt oss.  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu korkar vi upp "olsson", tur att det finns folk som håller koll åt oss.  ;)

Vad skall man säga. Man är nörd och har räknat på 12:orna :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Får jag äta upp detta inlägg om ett par timmar tro? (i så fall bjuder jag på det med glädje)     :cool

Ja, det får du nog göra.

(Kan erkänna att jag inte trodde på en 1:a plats heller.)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men det gjorde jag. Direkt efter att ha hört Loreen i Januari.  :D Bästa låten vi skickat sen Främling skulle såklart vinna. Så mycket stjärna! Idol har verkligen fått sin stjärna nu. Darin who?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Thomas G:sons verkar ha haft en bra kväll. Helt ärligt så var Spanien ballad, som han också skrivit, också ganska bra.

Hade Serbien som andra favorit o sen Spanien. Cypern glömdes bort . Party party!  :cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis Loreen!      :cool

Vad ska vi hitta på för straff till dig då?  ;)

Ja fundera på  ;) Hade jag uttryckt mig på annat sätt (positivare) tidigare, så hade hon aldrig vunnit! Så jag kanske skulle belönas lite?  :D

:cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×