Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
AnneP

bra/dåliga erfarenheter på hotell bokning på nätet

Rekommendera Poster

Om jag har för mig rätt, så är det inte genom den sidan du bokar, utan de har bara upplåtit plats mot en kostnad för hotellet, som lägger upp sin information.

Då i detta fall går alla bokningsförfrågningar direkt till de enskilda hotellen/guesthouse som sedan svarar på de till dig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Priserna verkar helt ok på Hotellen/Guesthousen som man hittar via den sidan, jag har gjort ett stort antal förfrågningar via den sidan, men bara fått ett fåtal svar, en del mail kommer i retur på en gång, adresserna är antagligen inte uppdaterade, svaren jag fått är inte inte många i förhållande till hur många jag skickat!

Har däremot gjort en del förfrågningar via den här sidan

http://www.travelfish.org/province/thailand/southern_thailand/phuket

och fått svar, för att göra förfrågningar måste man registrera sig.

Kristina

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Phuketdir.com är som Martin säger en internet-service till småföretag, mao bokar du direkt hos guesthousen. Men... de (guesthousen själva) är i många fall ytterligt dåliga på att uppdatera sin info så det är mycket döda mejladresser där. Om du hittar något du verkligen vill prova, ring dom. Telefonnumren brukar funka betydligt bättre än mejl.

Annars hejar jag på Kristinas förslag - Travelfish har mycket bra små, billiga ställen att erbjuda, och dom har - i de fall jag använt dom - mycket bra service.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×