Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
muggy

BKK 11-18?

Rekommendera Poster

Gäst Rob

Jag hakar inte på, har gått ut för hårt när det gäller pengar/alcohål den här månaden, måste leva på c.a 400 Bath/Dag fram tills den 23e.

:cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rob

Trist Rob,

Vi kan nog bjuda på några bira annars!

Vi är ju minst fyra ivf, borde nästan kunna klassas som forumträff av mindre modell.

Haha, uppskattat och lockande! men det är så drygt att gå ut utan pengar vilket fall som helst, har faktiskt avböjt ett par bjud fester senaste dagarna pga att jag inte gillar att sätta mig i den situationen.

Men om du har några tråkiga hemside uppdaterings jobb, joomla/drupal installationer som ska upp eller liknande så säg till :).

Eller om nån är intresserad av att köpa en Sjöö Sandström, Chronolink, Worldtimer UTC, så kan vi ha fest sen :D

http://www.nymansur.com/products/vasteras/sjoo-sandstrom/chronolink-worldtimer-utc/CHRONOLINK-WORLDTIMER-BlackSteel

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

känner ingen innan vad jag vet. Gosatta och jag har pratat om en öl sen typ 5 år, men missat varandra ett antal gånger.

Värt att notera om Sirrocco - vårdat klädsel som gäller. Inga flip-flop, shorts eller singha linne. Men man behöver inte överdriva heller. Hel och ren med hela jeans tex. inga revor i jeans alltså. Men jag brukar köra Vita sneakers eller finare skor, jeans/ullbyxor, och skjorta eller piké. Man behöver inte ha kavaj och slips. Men de kommer syn allas kläder innan man kliver in i hissen och även när man landar på 64:e våningen.

Väl mött!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dubbel glädje!

Det här artar sig till något bra. Visst vore det roligt med någon eller några tjejer/kvinnor också, men självklart beror det på vilka av er som befinner er i huvudstaden om en knapp vecka.

I värsta fall får jag ikläda mig peruk. Jag blir nog en tämligen anskrämlig katoey dock, kanske en av de allra värsta. :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×