Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
muggy

BKK 11-18?

Rekommendera Poster

Tjenare. Landar i Bangkok den 15. Är grymt sugen att ta en drink på sirroco någon kväll o sen dra ut på nån klubb vid RCA t.ex. Någon som är på :)

Route 66 hade varit nice =) men ja kommer inte förän efter den 20:onde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hade jag inte redan bokat hotel på koh chang hade jag lätt stannat längre i bangkok. Men kommer fira nyår i pattaya. Sedan 6 dagar i bangkok igen innan jag åker hem igen den 8 januari.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hade jag inte redan bokat hotel på koh chang hade jag lätt stannat längre i bangkok. Men kommer fira nyår i pattaya. Sedan 6 dagar i bangkok igen innan jag åker hem igen den 8 januari.

Jag kanske oxå är i Pattaya på nyår..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jepp, sunshine hotel tro jag att det hette. Skulle va kul att gå ut på Hollywood igen som frekvenseras utav thailändare ochså. Var där för 2 år sen men var så full då så minns knappt nånting från det. Men men, äldre, klokare och lugnare nu. Blir grymt att komma till thailand igen. 10 dagar kvar!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Härligt folk ä på :) Ojoj, börjar närma sig.Bara 8 dagar kvar innan man åker!! Ska vi säga den 16 eller 17. Mötas utanför sirroco eller nå liknande. Jag fixar thai nummer när jag kommer fram men bara att adda mig på facebook eller msn.

Andra gången i bangkok för mig så är absolut ingen expert men nog ska man ta sig fram i bangkok bättre än förra gången :P Allt var ett jäkla kaos första gången asså. Men bor just vid skytrain nu :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rob

Jag lever på en begränsad budget här nere (studielån/bidrag) så sirocco är bara att glomma for min del. Men om ni vill motas ute på ett hak i Ratchada området så är jag på...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta vore kul om det funkar. Har mycket jobb men hopps komma loss. Är det den 16 som gäller Sirre först och sen möta upp de som kan och vill nån annanstans? Vilken tid?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag är i Bangkok 16-19 med.

Vill någon träffa kokoskaptenen är jag således tillgänglig! ;) Jag är flexibel beträffande ställe. Kan ta pilsner på allt från bakgata eller "sluskpub" till Oriental Mandarin.

Vore väl perfekt med en inledande drink på Sirocco  den 16:e och sedan ut i myllret för eventuella vidare äventyr? Vad sägs om kl 20?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×