Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
muggy

Avicii?

Rekommendera Poster

ah okej, tack :) ska jag boka da blire VIP. vore kul om man ar ett gang :)

Funderat nåt mer på om du ska gå? 10 dagar kvar nu...

japp, det blir avicii :) fast ingen vip for mig, ska bjuda med min kusin ocksa! sjaaalv da?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ah okej, tack :) ska jag boka da blire VIP. vore kul om man ar ett gang :)

Funderat nåt mer på om du ska gå? 10 dagar kvar nu...

japp, det blir avicii :) fast ingen vip for mig, ska bjuda med min kusin ocksa! sjaaalv da?

Jo ja funderar på det.. Om ja kan möta upp nån där.. Fast åker ja dit blir det vip.. då har man ju fri bar så man får dricka hur mycket man vill med =)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ah okej, tack :) ska jag boka da blire VIP. vore kul om man ar ett gang :)

Funderat nåt mer på om du ska gå? 10 dagar kvar nu...

japp, det blir avicii :) fast ingen vip for mig, ska bjuda med min kusin ocksa! sjaaalv da?

Jo ja funderar på det.. Om ja kan möta upp nån där.. Fast åker ja dit blir det vip.. då har man ju fri bar så man får dricka hur mycket man vill med =)

ahh okej.. men det blir nog vip for min del ocksa. jag aker till bangkok den 10e eller 11e och blir kvar dar till den 18e.. ska namligen hamta en kompis pa flygplatsen den 17e. hur lange tanker du stanna i bangkok da?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ah okej, tack :) ska jag boka da blire VIP. vore kul om man ar ett gang :)

Funderat nåt mer på om du ska gå? 10 dagar kvar nu...

japp, det blir avicii :) fast ingen vip for mig, ska bjuda med min kusin ocksa! sjaaalv da?

Jo ja funderar på det.. Om ja kan möta upp nån där.. Fast åker ja dit blir det vip.. då har man ju fri bar så man får dricka hur mycket man vill med =)

ahh okej.. men det blir nog vip for min del ocksa. jag aker till bangkok den 10e eller 11e och blir kvar dar till den 18e.. ska namligen hamta en kompis pa flygplatsen den 17e. hur lange tanker du stanna i bangkok da?

Det blir nog bara 1 eller 2 dagar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×