Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Hanney

Massage / SPA i Kamala

Rekommendera Poster

Hej,

vi har lyckan att ha med brors familj på resan t Kamala i januari och därmed möjlighet till lite barnvakt  :dan

Tänkte överraska sambo med halvdags relax och har letat efter SPA el liknande men undrar om det finns något ställe i Kamala som är lite lugnare miljö.

Massage utomhus är jätteskönt men till denna gång skulle jag vilja hitta ett ställe som har lite mer avskillt och lugnt där vi kan få massage och ev någon mer behandling.

Tittade ex på Sukko SPA (inte i Kamala) men det var nästan lika dyrt som hemma och det är mest lugna miljön vi vill åt så om någon har tips på bra massageställe i Kamala tar jag tacksamt emot tips.

God fortsättning! hälsar Hanna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det fanns för 2 år sedan en otroligt bra massage på restaurang BanMai strax före Merriot hotell. Men jag vet inte om den finns kvar, men det är klart värt att kolla upp det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det fanns för 2 år sedan en otroligt bra massage på restaurang BanMai strax före Merriot hotell. Men jag vet inte om den finns kvar, men det är klart värt att kolla upp det.

Massagen var det väl inget fel på men, inget spa. Dom vill säkert ha lite lyx för att skämma bort sig, olika sorters inpackningar och kurer.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren  :D

Hittade info om Marriott i Kamala och det kan vara ett alternativ för oss.

Vaktis förslag ska kollas upp den med för alla tips t bra ställen tas tacksamt emot.

Sambon som är 1,90 lång vill gärna bli ordentligt mörbultad och vriden och bänd när han går på massage så jag utökar frågan med förslag på bra massageställen med hårda nypor och starka massörer  :laugh:

// Hanna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren  :D

Hittade info om Marriott i Kamala och det kan vara ett alternativ för oss.

Vaktis förslag ska kollas upp den med för alla tips t bra ställen tas tacksamt emot.

Sambon som är 1,90 lång vill gärna bli ordentligt mörbultad och vriden och bänd när han går på massage så jag utökar frågan med förslag på bra massageställen med hårda nypor och starka massörer  :laugh:

// Hanna

Banmai har (hade) en manlig massör som jag tyckte va jättebra. Annars finns det på beachroad Sabaidee massage tror jag det heter, ligger iallafall vid Oyi`s restaurang.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja det hade kunnat fungera om han inte var så larvig att han blir nervös bara vid tanken på manlig massör  ::)

Pinsamt men jag har ju oxå hellre en kvinnlig massör så jag kanske inte ska bråka om det m honom  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hittade i en Thailand guide rekommendation om "Boo’s Original Thai Massage" på 78/12 Moo 3 Kamala Main Rdi  - någon som har erfarenhet av stället, bättre än andra ställen? och var ligger adressen i fråga?

som ni ser tjatar jag vidare i ämnet...

hälsn Hanna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×