Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
gosatta

val i Bangkok 12e dec??

Rekommendera Poster

någon som vet vad det är för fyllnadsval (by election) den 12e dec?? inte läst någonting alls om det förutom att nöjjestidning snällt informerar om att vissa distrikt blir alkoholfria då :)

sökt på det men hittar inget.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blev alokholfritt denna helg också i Bangkok. I sista minuten fick barer och klubbar på många ställen i Bangkok sluta servera alkohol 18.00 fredag fram till midnatt fram mot den 6. Men detta är ju thailand så det serveras ändå på sina håll. Och KSR, RCA och andra ställen kör för fullt hela helgen. TIT

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan detta val innebära att det blir oroligt i BKK?

Vi är där 10-13 dec, vore ju inte så kul att ha prickat in det precis om det blir demonstrationer och grejs.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan detta val innebära att det blir oroligt i BKK?

Vi är där 10-13 dec, vore ju inte så kul att ha prickat in det precis om det blir demonstrationer och grejs.

Det tror jag inte man behöver oroa sig för. Det rör sig ju om ett fyllnadsval. Nu vet jag visserligen inte vilket/vilka distrikt det rör sig om, men det torde gå lugnt till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

har varit ute och kollat lite. Längs sukhumvit allt utan sprit (om man inte mutar såklart). SÅ Nest, bed, qbar och allt på thong lo utan alkohol/stängt. Allt annat funkar och är öppet. Var på beergarden utan central world, och sen på några hotellbarer. Alla typ alla undra vad jag pratade om om. stängt??? alla serverade alkohol utan problem. Inte oroligt på något sätt vad jag förstått.

Har inte med kungens födelsedag att göra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×