Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
jenniferst

Phuket 31 december-10 - 16 januari -11

Rekommendera Poster

Vi är två killar på 20 & 24 som åker ner 27e nov och stannar till i början av januari för att sen röra oss vidare till Malaysia och Bali, men vi siktar nog på att vara runt Phangan/Koh tao/Samui runt Jul & Nyår. Har varit i Patong/Karon/Kata med tjejen tidigare och fick väl intrycket av att det stället är meckat i thailand för par och barnfamiljer. Patong skiljer sig väl lite från det, men det känns som att de flesta ungdomarna kommer befinna sig på Krabi/Phi Phi eller Koh Phangan/Koh Tao/Koh Samui. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men huvudsaken är ju att dom är i våran ålder haha :D Finns de mycket ungdomar som e runt 18-25 eller är alla lite äldre runt 30 som drar dit och festar?

Jag har fått intrycket av att koh tao och phi phi island är riktigt dött när de gäller fest, iaf dom gångerna jag var där men de va 4-5 år sen men fick inte intrycket av att de va så många ungdomar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehe, klart det kan vara många i samma ålder som ni även i Phuket, framförallt i Patong skulle jag tro. När va du där då? Har nämligen hört något helt annat. Är ju på de platserna jag nämnde som de flesta ungdomarna/backpackers håller till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja vi får hoppas på de iaf, senaste gången var 2004. Men med tanke på att ön är så liten så kan de väl inte vara så mycket drag där, det var inte de då iaf vad jag kan minnas haha. Har ni bokat boende eller tar ni de när ni kommer ner? :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi flyger till Bangkok så vi har bokat 3 nätter där, tror inte vi kommer va så sugna på att springa runt och leta hotell efter den långa resan. Sen drar vi vidare till Krabi 2 december. Har inte bokat några fler hotell just nu. Har dock kikat på lite hotell på de ställen vi kommer vara på och ska skriva ner dom så man kan boka dagen innan eller nåt isf!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja vi får hoppas på de iaf, senaste gången var 2004. Men med tanke på att ön är så liten så kan de väl inte vara så mycket drag där, det var inte de då iaf vad jag kan minnas haha. Har ni bokat boende eller tar ni de när ni kommer ner? :)

Ojdå så du var ute och backpackade och festade redan som 12 åring eller 14 om det nu är du som är 20 år nu :).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan! Vi är tre tjejer på 18-20 år som drar ner till thailand över nyår till mitten av januari, några mer grymma peeps som drar ner samma tid? =)  :D;):kiss:

Tjena. Vi är två killar här nere på 21 respektive 23 år som ska stanna i Phuket till Februari. Våra tjejkompisar reste precis vidare så det vi gör nu är väl mest glida runt på mopparna till olika hostels och hitta sköna människor, festa, bada och njuta såklart :)

Inga planer inför nyår - men man kommer garanterat träffa Svenskar. Frågan är väl bara vart man ska fira nyår mer exakt?

Vi bor i Kamala, som jag personligen tycker är rätt dött.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×