Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mia

BEACH 2009

Rekommendera Poster

Kvinna: Under 2000 kalorier/dag

Man: Under 2500 kalorier/dag

Då går ni garanterat ner.

Har själv deffat ner mig 10 kg sen bulken i vintras. Blir en härlig beach 09 iår och resa i april ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här är en till som hänger på  :dan ...kan behövas när man slutat röka...känner redan att det smygit sig på nåt kg, men det är det väl värt!? Ska bara kolla i garderoben om det var där jag la min motivation...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är med.

Har fått en stor kula på magen är 1.91 väger 87 men på fel ställe allt nästan på magen.

Skall börja i morgon med soppan någon skrev om här och gå ut och gå mer.

inga andra tips ni har röker ej och snusfri

men glad i bira :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är med.

Har fått en stor kula på magen är 1.91 väger 87 men på fel ställe allt nästan på magen.

Skall börja i morgon med soppan någon skrev om här och gå ut och gå mer.

inga andra tips ni har röker ej och snusfri

men glad i bira :)

Situps är aldrig fel i kombination med fettförbränning. Inte världens roligaste övning men effektiv. Går även att genomföra på ett hotellrum i Thailand.

  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är med.

Har fått en stor kula på magen är 1.91 väger 87 men på fel ställe allt nästan på magen.

Skall börja i morgon med soppan någon skrev om här och gå ut och gå mer.

inga andra tips ni har röker ej och snusfri

men glad i bira :)

Situps är aldrig fel i kombination med fettförbränning. Inte världens roligaste övning men effektiv. Går även att genomföra på ett hotellrum i Thailand.

  ;)

Har lite svårt med situps just nu efterosm jag hade ryggskot för inet så längesedan men jag ska ta fram min stora uppblåsbara boll och göra magövningar hade jag tänkt...Min sjukgymnast har visat lite saker man kan göra utan att skada ryggen igen och få igång muskulaturen runt magen...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kör 20x3

Sen armhävningar 20x3

Låter rätt tufft för en otränad. Möjligen ok med situpsen men inte armhävningarna.

Hur många situps pallar man med som otränad?

Är 20 lagom att börja med per dag

Klarar du 20 så klarar du även 22... Dom ska kännas! Tänk bara på att det är magen som ska göra jobbet, inte ryggen och absolut inte nacken. Gör så många du pallar... och en till!

;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Soppdieten, funkar den även om man bara vill bli av med 4-5kilo?

Jag har gått ner 3,5 kg under förra veckan. Idag är sjunde dagen jag håller på med dieten.

Sitter och funderar på om jag ska köra repris Från och med imorgon.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Morgonpromenaden på 45 min avklarad, nu är det samma imorgon. Sedan inget småätande på dagen som det lätt blir...Det är det värsta nu när jag slutat röka, är såååå sugen på allt!!! Tyvärr inget nyttigt då :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Soppdieten, funkar den även om man bara vill bli av med 4-5kilo?

Jag har gått ner 3,5 kg under förra veckan. Idag är sjunde dagen jag håller på med dieten.

Sitter och funderar på om jag ska köra repris Från och med imorgon.

Frågan är väl vad utgångsläget är...Borde gå snabbare/lättare att gå ner om man har mer att ta av. Nu vet jag ju inte hur det är för dig men 3,5 kg på en vecka vore ju kanon. Synd bara att inte tipset kom några dagar tidigare, åker på fredag (tåget på torsdag) så det är försent för detta nu.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är lite kluven för det här med soppdieter etc. Iofs körde jag själv en form av herbalife diet och gick ner 10 kg på detta. Sen nu har jag gått ner 10 till genom att bara äta mindre och sluta äta godis/chips/läsk.

Sen att gå på gym och köra situps så får du inte mindre mage/kropp av utan snarare tvärtom, du lägger på muskler under fettet och ser "fetare" ut. Detta var problemet jag led av. Men det har man arbetat bort nu ;)

Nehe, nu blir det solariet samt ett stenhårt benpass på gymmet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va ni alla är duktiga - jag har alldeles för dålig karaktär för bantning!

Jag vill heller inte vara utan mitt glas rödvin till helgen.....hur gör man då?

:kla :kla :kla :kla till alla er som orkar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

65 fördelat på 173cm, har inte vägt så mycket sedan jag var gravid 13 år sedan.

Vikten i sig är väl inte så farlig men konsistensen är inte att leka med efter två rygg op på två år.

Tränar SG 3ggr/vecka och går stavgång 20-30min 5dagar i veckan och inte ett hekto eller cm i omfång har minskat på två månader... Vill gärna gå ner 5 men mer realistiskt är kanske 3kg (3cm överallt). Låter kanske löjligt för en del men det är vad som krävs för att jag ska kunna använda mina kläder som är stlk 38-40 utan att det stramar och allt sitter som korvskinn nu. Har inte lust/råd att byta ut garderoben.

Var nere på 57-58 tidigt i höstas pga stark smärta och varken smärtan eller vikten vill jag ha igen, alldeles för mager.

Får väl bli soppdiet efter hemkomsten så jag trivs med mig själv när vi ska på bröllop i pingst.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan för min del är beach 2009 redan kört det blir t-shirt i år också.Men BEACH 2010 kan starta nu,någon med?  ::)

Kört för mig med, låter bra med beach 2010  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

65 fördelat på 173cm, har inte vägt så mycket sedan jag var gravid 13 år sedan.

Vikten i sig är väl inte så farlig men konsistensen är inte att leka med efter två rygg op på två år.

Tränar SG 3ggr/vecka och går stavgång 20-30min 5dagar i veckan och inte ett hekto eller cm i omfång har minskat på två månader... Vill gärna gå ner 5 men mer realistiskt är kanske 3kg (3cm överallt). Låter kanske löjligt för en del men det är vad som krävs för att jag ska kunna använda mina kläder som är stlk 38-40 utan att det stramar och allt sitter som korvskinn nu. Har inte lust/råd att byta ut garderoben.

Var nere på 57-58 tidigt i höstas pga stark smärta och varken smärtan eller vikten vill jag ha igen, alldeles för mager.

Får väl bli soppdiet efter hemkomsten så jag trivs med mig själv när vi ska på bröllop i pingst.

Du behöver bara äta lite mindre du verkar ju ligga exakt på ditt kalori behov.

Dra bara ner lite på maten så kommer det hända grejor.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×