Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
lundemi

Resevänner sökes!

Rekommendera Poster

Hej på er! ska flyga ensam för andra gången till Phuket 16.3 och tillabaka 27.3.

Har boka bara flygresa. Tänkte söka hotell från Patong sedan.

Finns det någon annan som reser ensam? Sku gärna vilja ha sällskap någon dag/kväll att resa med till Phi phi eller festa. Ingen skildnad om de är en kille eller tjej.

Är 38 årig tjej från Finland.

Hör av er  :D

Mvh Mikaela

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag reser också ensam, men inte förren 25 mars, skall vara iväg 3 veckor.

Är förresten också finsk :)

nu vart jag nyfiken.. är det många som reser själv??? och är det en slump att ni båda blå-vita?

har själv funderat på det! men är blå-gul ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, ja det är nog säkert ganska vanligt att man reser på egen hand, tror jag. Var i Finland bor du Ellenkaa? Jag är från Kyrkslätt ( ca 35km från Helsingfors).

Det är min andra gång som jag reser ensam till Thailand och det gick nog bra sist också fast min engelska är jätte dålig  ???. Som tur kan jag svenska för där finns ju massor av svenska turister som man kan fråga hjälp av  :pra  :big grin:.

h. Blåvit

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,Lundemi

när du kommer till Patong går du till Shooters bar på Soi Eric,tvärgata till Bangla Road.Där träffar du många scandinaver,för "alla" går dit,ägaren heter Kenta en mycket trevlig man som vet det mesta om vad som händer i området.Där kan du säkert träffa någon resekompis.Trevlig resa     

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Fyllet

Hej,Lundemi

när du kommer till Patong går du till Shooters bar på Soi Eric,tvärgata till Bangla Road.Där träffar du många scandinaver,för "alla" går dit,ägaren heter Kenta en mycket trevlig man som vet det mesta om vad som händer i området.Där kan du säkert träffa någon resekompis.Trevlig resa       

Är det inte den Kenta som är kontaktman md svenska kyrkan :pra?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, ja det är nog säkert ganska vanligt att man reser på egen hand, tror jag. Var i Finland bor du Ellenkaa? Jag är från Kyrkslätt ( ca 35km från Helsingfors).

Det är min andra gång som jag reser ensam till Thailand och det gick nog bra sist också fast min engelska är jätte dålig  ???. Som tur kan jag svenska för där finns ju massor av svenska turister som man kan fråga hjälp av  :pra  :big grin:.

h. Blåvit

Det kommer nog att gå jättebra för dig!!

Jag är bra född i Finland, bor i sverige sedan 9 års ålder, bodde i Oulu (Uleåborg) och Hämeenlinna  som barn :)

Jag åker ensam eftersom maken inte kan ta semester då, vi åker tillsammans till hösten igen men har inte bokat något ännu.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst mikael olsson

hejsan.......

kille 41 år stockholm...varit i thailand 2 ggr senast förra året koh chang fin ö  vid siam bukten ett tips till dej.

jobbat utomlands på cypern och i spanien som guide tidigare

jobbar nu på vandrarhem.singel.........om du vill veta

189 cm mellanblond ej egna barn.......ännu.ler reser 2- 3 ggr per år

utomlands usa är en favorit just nu.

ha det gott micke i stockholn

epost.mack_micke@hotmail.com

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Heissan Micke! Tack för tipset!

Har en helt sjuk resfeber men snart flyger jag iväg så kanske febern sjunker :dan

Ett stort tack till alla som svara mej  :kla!

H. Mikaela (Mecki)

38 år och 163cm  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Dieda

Hej alla!!

Jag ska för första gången någonsin åka till Thailand  :kla  !!

Åker tillsammans med min 8-åriga dotter och kanske inte ska till Patong  :nono:  men Karon Beach ialla fall!? Har inte bokat hotell ännu... Någon fler som ska åka i dom krokarna? Vore roligt om man kunde ta en öl eller tre någon kväll... Åker den 25/3 

MVH Dieda   :sun

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Aha...

Detta är alltså under kategorin kontakannons...

//

Mia Blond 170cm...  :D

Mer detaljer tack, man vet aldrig om det nappar ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×