Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
starlight72

Thai airways?

Rekommendera Poster

Brukar det komma kampanjbiljetter med avresa i april ?

När släpps de isf ?

Tror exakta datumet för när kampanjbiljetterna börjar gälla är lite olika. Har dock för mig att det kan vara någon gång i (senare delen av?) april. De släpps samtidigt som hela kampanjen släpps (vilket alltså var i januari senaste ggn, men möjligtvis kan det bli tidigare. Antar att någon resebyrå-person vet bättre).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Brukar det komma kampanjbiljetter med avresa i april ?

När släpps de isf ?

Det har funnits de senare åren, om de kommer iår vet man inte...men vi hoppas. 2006 släpptes dom i december, 2007 i jan/feb (Thai Airways).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Brukar det komma kampanjbiljetter med avresa i april ?

När släpps de isf ?

Det har funnits de senare åren, om de kommer iår vet man inte...men vi hoppas. 2006 släpptes dom i december, 2007 i jan/feb (Thai Airways).

Minns du vad de har legat på i lägsta pris ?

Tror du det blir högre denna gång ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är inte Jade travel en utvald? Har för mig att de är tätt sammankopplade med Thai Airways.

Tror det. Jade har i alla tider haft bra priser med Thai.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det har funnits de senare åren, om de kommer iår vet man inte...men vi hoppas. 2006 släpptes dom i december, 2007 i jan/feb (Thai Airways).

Minns du vad de har legat på i lägsta pris ?

Tror du det blir högre denna gång ?

Vet ej lägsta pris och det är svårt att veta för det tillkommer ju andra regler också. Vad som varit speciellt är barn-rabatterna som varit väldigt förmånliga. Thai har ju dessutom 15-års gräns. Förra året gällde kampanjpriset för en månad, i våras för 3 veckor och nu i höstas för 3 månader. Det lägsta jag bokat är drygt 5000 sek för en vuxen-biljett gällande 3 månader. Jag tror inte det blir billigare. Folk har ju upptäckt att det är trevligt i Thailand även under "lågsäsong".

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×