Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
reslusta

gouda eller europeiska vilken e bäst??

Rekommendera Poster

??? vi behöver förlänga vår reseförsäkring då vi ska vara borta mer är 45dgr vilken av dessa Gouda/Europeiska är bättre än den andre??? har försökt å reda upp men tycker de e samma bara priset som skiljer eller*??? någon som har erfarenhet???

tack

åker om 27 dgr  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gå in på www.konsumenternasforsakringsbyra.se och jämför.

Hasse

men gud så enkelt när man vet hur man letar..känner mig  :id

jätte tack Hasse för ett snabbt svar :kla

Jag tyckte inte det var så enkelt. Vi blir borta 54 dag. det fanns ju så mycket att välja mellan. Jag vill bara ha något så vi är försäkrade mellan dag 45 och 54. Vad ska jag välja?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte inte det var så enkelt. Vi blir borta 54 dag. det fanns ju så mycket att välja mellan. Jag vill bara ha något så vi är försäkrade mellan dag 45 och 54. Vad ska jag välja?

Det beror ju helt på vad du behöver vilket som är bäst.

Gouda har ju fördelen att det inte är självrisk. Sedan kommer ju detta med bagage. Har man behov av att försäkra det. Många av oss som är länge i Thailand har oftast inte något av värde. Så därför väljer man bort bagagedelen.

Sedan har du ju Europeiska . Vet inte om du tänker på Backup basic eller extend. Denna försäkring motsvara ju ganska mycket Gouda men något billigare fast med 1500:- i självrisk.

Nackdelen med både Gouda och Europeiska är dock att dom oftast har en minikostnad så för så lite som 10 dagar extra kanske det blir "dyrt" och det blir kanske billigare att köpa tillägg till hemförsäkringen.

hf

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×