Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
jocke k

The Palace Ao nang resort

Rekommendera Poster

Hej på er allihopa! Är det någon som har sett detta hotell i verkligheten. det står att det ska vara färdigt nu i dec någon som vet?? Bilderna på sidan är bara skissade. Tack på förhand

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Marcus

Blir nästan lite orolig, kollat denhär tråden tidigare och fortfarande ingen som svarat. jag åker dit nu på onsdag 9/1. Kommer kolla här igen innan jag åker, men när ja kommer hem avlägger jag rapport ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är i Krabi nu..ringde dit igår för att boka rum o det var fullt. en jätte trevlig indisk (? kanske thai) man svarade o pratade väldigt bra engelska...så stället finns iallfall, jag vet dock inte hur det ser ut.

:D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst resglad

Hej

Vi bor dar just nu :-)

Hotellet ar fint, poolen finfin men det byggs for fullt runt om. Bra att veta men det byggs overallt i AoNang just nu sa det tror jag inte att man kommer ifran. Poolen ar ett trevligt stalle med solstolar och en grund del for barnen. Jag gillar i alla fall hotellet. :-)

Kan vara bra att veta att det finns aven ett hotell som heter AoNang Palace hotell som ligger hogre upp i backen och det vet jag ingenting om, namnen ar sa lika att det kan vara latt att blanda ihop.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Per Johnsson

Hej !

Kul att ni tycker om stället. Vi åker dit den 7 februari. Har provat att maila dem men inte fått något svar. Kanske du vet någon aktuell mailadress till hotellet.

Ser fram emot semeeester!!!

Per

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×