Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Khun JoloKai

Hur länge har ni totalt vistats i Thailand?

Rekommendera Poster

Gäst Sunny

Förvånande att Martin m.m. är fortfarande riktiga blåbär ;)Det är bara att öka som att säga... :cool

Med ett "svensson"-jobb eller eget är det dvårt att komma iväg ibland. Det lättare när man arbetade på universitetet. :)

Ja, man blir ju tokig av att vara bunden till ett arbete även om man gillar det och är glad över att ha det. Jag har haft tur och fått ledigt 1 mån i januari/februari varje år men nu vill jag vara längre i Thailand och inte är pensionen i sikte på länge än (nåja, ganska länge dvs outhärdligt länge...) Jag bad om tjänstledigt 1 år och fick det beviljat! Tar av framtida pensionspengar och besparingar (vem vet om man lever för att använda dom sen...) Förutom att vila upp mej här hemma ska jag vara i Thailand 3 mån i vinter/vår! Det känns helt fantastiskt och jag är otroligt tacksam att jag fick och har denna möjlighet :JC_hurrah:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alldeles för lite :'(

Kom just på att jag kan ännu mindre om Thailand efter ännu en dag i Thailand.

Thailändska spelsystem och vadslagningar är både vackra och ologiska.

Tjänade iallfall 1000 baht igår. Vet inte riktigt hur det gick till.

Kanske bäst att jag inte vet. Skall iallfall hålla i pengarna personligen nästa gång det bli vadslagning. Känns som att man måste ta mycket med råga och en massa förnuft när man lyckas bli insyltad i en massa tokigheter här i LOS.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×