Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
PerBKK

Visum för thai.

Rekommendera Poster

Hej,

Jo de är så att en kompis har träffat en thai-tjej, och den har tjejen har ett turist visum för 3 månader. men nu har de tagit slut mellan hennes kille som tog hit henne. Så min kompis undrar om de går förlänga 3 månader till i hans namn ? Någon som vet ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag ingen som helst koll på detta men är inte turistvisumet byggt på relaktionen med din kompis om hon nu inte har massa pengar och kan betala allt själv?

Om istället du vill göra det blir det la ett helt nytt visum och det borde hon ju i sånna fall behöva söka från Thailand.

Men som sagt detta är bara en vild gissning...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon har alltså tagit hit tjejen, låter som det rör som om en sak eller kanske ett djur.  :glad

Man kanske kan skiriva en överlåtelse på försörjningsplikten och söka förlängning av "turist" tiden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

Dom är ju djur penga törstiga slugna djur som alla kvinnor :)

Tänk vilken makt dom har bara av det som sitter mellan benen som ett laddat vapen lan få killar att göra det mest ologiska handlimgar kolla på fendrik flink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon har alltså tagit hit tjejen, låter som det rör som om en sak eller kanske ett djur.  :glad

Fan dillar du om... ?

Jag dillar om "nu har de tagit slut mellan hennes kille som tog hit henne" och att det låter bisarrt.

Jag har bara antagit att tjejerna besöker sina killar, och att killen kanske står som ekonomisk skyldig till försörjning om tjejen inte har egna pengar, men det kanske är så att många "tar hit" sina tjejer.  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×