Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
pysen80

THAI 2011 :)

Rekommendera Poster

Heej!!!

Nu börjat de bli dags att boka en resa igen!! E så sjukt sugen på att fara iväg  :) Men som vanligt e de ingen som har varken tid el råd att följa me mig.

Hade tänkt mig åka nångång i februari o stanna borta ca 2 mån. Är väldigt flexibel. Har inga direkta planer än, bara att jag ska iväg till paradiset igen :) Sen tar ja de som de kommer :)

E du sugen på att haka på så bara hör av dig.

/ Emma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Klart du ska åka! Som tur är, så är ju Thailand antagligen världens bästa land att resa till solo. Har du bara grundläggande kunskaper i social konversation så kommer det att gå som en dans att hitta nya reskamrater på plats!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo jag vet :) Har varit där många gånger innan så borde inte va några problem alls. Men hade ändå varit roligt me lite sällkap på vägen :) Hittar ja ingen så självklart kommer ja åka iaf. Börjar ju få abstinens  haha

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag och en vän är nere i thailand Phuket området.

Skicka gärna ett mail om du/ni vill ses och ta en öl eller så :)

Ni kan nå mig på mail adress j_billmer@hotmail.com

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kom hem för en vecka sen. Fick med mig 2 vänner till sist. Nu e de bara till att jobba som satan o spara ihop pengar till nästa resa  :)

Kan jag försynt fråga dig, vad det är som fått dig så förälskad i landet, att du är beredd att jobba som bara den, för att sedan vistas permanent i ett par månader i Thailand?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om du varit där så borde du veta varför man fastnar för landdet :)

men jag tycker om de mesta, mäniskorna, maten, kulturen,naturen att alltid mötas av ett leende vart man än är. sen finns det givetvis nackdelar oxå. Tycker absolut det e värt att jobba lite extra här hemma för att kunna njuta till 100% i några månader :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×