Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Annica N

Någon som bott på Casa Del Sol i Kata Beach?

Rekommendera Poster

Åker dit och skall bo 2 v i lägenhet för 5 pers (1 rum bara tydligen till oss alla) och har bokat direktutgång till poolen. Är nyfiken på om någon har något att säga om hotellet; rummen, frukosten, finns där säkerhetsskåp att förvara pengar i när man är borta från rummet osv.

Kul att höra från någon som bott där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

mitt grund tips är att undvika hotell med Spanska och Tyska namn i Thailand.

Jag har inga bra erfarenheter av de.

har inte varit på detta men några liknande.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå ! bodde 3 veckor där i februari hyffsat skick på rummen trevlig personal

men poolutgång är bara bra om det är hus 2-3 hus 1 har du poolbar vattenkana + ett jävla liv för det var många som bara var på hotelet hela dagarna men annars var det bra ! p.s ät tidig frukost det blir kö d.s

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Jag och min Faml bodde på Casa del sol förra året i nov mån..De höll då på att bygga färdigt de två resterande byggnader,de var lite stökigt men annars var de bra,bra pooler för barnen,personalen var snälla och i receptionen var de proffsiga.De tillomed stoppade 2 prostutierade unga tjejer vid receptionen(de sa att detta är en familje hotel o inget annat)De tyckte jag va mycket bra gjort.Hotelet är rent o fint Härligt med frukost på morronen å mycke sant va där tidigt de kan bli lååååång kö,Go mat!!! vi blev så tagna av thailand så vi ska dit i Feb lovet 2010 samma ö samma strand o samma hotel.Håppas att ni får de bar o varmt där. ;)

PS..Jag kan lägga upp lite bilder på hotelet om så Önskas.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul att så många svarat/svarar fortfarande när jag varit hemma i 1½ månad.

Var så SUPERNÖJD med hotellet/personalen och skulle gärna bo där igen när jag så fort jag fått ihop pengar åker tillbaka - för tillbaka till Thailand ska jag :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×