Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
marielled

Tatuerare i ao nang?

Rekommendera Poster

Jag funderar på att göra en tatuering igen innan jag åker hem från ao nang. Någon som kan rekomendera någon? Är det mycket billigare? Jag känner en Thaikille som åker hit ibland och tatuerar han är billigare än vad det är här men hur är priserna i Thailand?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå! passa på att göra som jag gjorde, en tatuering med bambu garanterat en häftig upplevelse o snyggt blev det oxå.Kan både sola o bada direkt.Den är precis lika snygg nu som för ett år sen, f-n va jag längtar tillbaka!!!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är du i AoNang nu??

Sist jag va där, gjorde jag en tattoo av en kille som kallas Moe, man kan se honom vid massage ställena på stranden, han gör med bambu... men han gör enklare grejjer o tribaler...

Jag ska gå till Mr Tattoo när ja ska dit i jan/feb 2009.

Har haft mejl kontakt med dom och han verkar riktigt trevlig!

Med bambu kan man bada efter ett par timmar, men köp salva för att ta bort bakterier.

Med maskin ska du inte vara i sol eller bada... Så det kanske man ska göra sista dagen då...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ska dit i januari. har funderat på det här med bambu. Har en kompis som gjort men tyckte det så ut att göra rätt ont. Men upplevelsen är nog oslagbar. Tack för tips om Mr.Tatto, det kan kanske vara något. Var befiner sig dom?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jasså??

Jag åker den 18jan o är där från den 19 till 2 feb...

Är du där med då??

Det går inte att missa.

Ligger längst med shoppinggatan.... ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×