Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Lily

Centara Tropical Resort - Karon beach

Rekommendera Poster

Vi har bokat Centara Tropical Resort i Karon. Någon som bott där och som kan berätta lite om hotellet. Vi hoppas såklart på att det är så fint som resebyrån visar men det är alltid kul med kommentarer från er som upplevt det irl.

Tack!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bokat Centara Tropical Resort i Karon. Någon som bott där och som kan berätta lite om hotellet. Vi hoppas såklart på att det är så fint som resebyrån visar men det är alltid kul med kommentarer från er som upplevt det irl.

Tack!

Vi ska dit i januari... efter det kan vi berätta.. :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bokat Centara Tropical Resort i Karon. Någon som bott där och som kan berätta lite om hotellet. Vi hoppas såklart på att det är så fint som resebyrån visar men det är alltid kul med kommentarer från er som upplevt det irl.

Tack!

Vi ska dit i januari... efter det kan vi berätta.. :P

vi ska också dit i januari...kanske syns vi  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bokat Centara Tropical Resort i Karon. Någon som bott där och som kan berätta lite om hotellet. Vi hoppas såklart på att det är så fint som resebyrån visar men det är alltid kul med kommentarer från er som upplevt det irl.

Tack!

Vi ska dit i januari... efter det kan vi berätta.. :P

vi ska också dit i januari...kanske syns vi  ;)

Ja det kanske vi gör.. Leta efter blekfeta svenskar och två gapiga ungar.. :dj

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu skall vi inte bo på Centara men vi kommer ner den 28:e november och bor på Seabreeze Inn i hörnet granne med Centara. Jag rekomenderar (efter ni käkat en massa Thai-mat förstås) att äta spare ribbs på Karon Cafe.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bokat Centara Tropical Resort i Karon. Någon som bott där och som kan berätta lite om hotellet. Vi hoppas såklart på att det är så fint som resebyrån visar men det är alltid kul med kommentarer från er som upplevt det irl.

Tack!

vi ska också bo på detta hotell, vi åker den 7/12 är vår första resa till thailand.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag, min man och våra 3 barn kommer att åka ner den 9 december och bara njuta i 2 veckor. kanske kan jag skriva mer om hotellet, som även vi skall bo på, efter detta...

Vad kul att ni kommer att bo sammtidigt som jag och min man och våra 2 döttrar! vi kanske kan ses och hitta på något?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Nyss hemkommen från Thailand. Vi bodde 2 veckor på Centara Karon i en Cabana (eget hus på området). Detta är enligt oss ett bra hotell med underbar personal.

Väldigt hjälpsamma. Vårt rum var utmärkt och vi stomtrivdes på var altamn samt i vår egen lilla pool. Vi träffade ett annat par där nere som hade lite mer otur med sitt rum i lagoon delen. I detta fanns det mögel så efter lite klagan hos fritidsresor och påhotellet fick de byta rum. Jag måste också rekomendera ett bra ställe att gå och äta på. Vi var tre kvällar på Green Chili och åt här är det kanon god mat och trevlig personal.. I övrigt kan jag bara rekomendera hotellet med dess 3 pool områden. Vi håll med till i lagoon pool för denna är mest lämpad för barn.

Lycka till med Era resor

Magnus

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen därifrån, och längar så tillbaka. Vi bodde vid lagoon delen och det var perfekt för barnen. Personalen är underbara, hjälper till på alla sätt de kan. Frukostbuffen var kanon.

Kan absolut tänka mig att åka tillbaka!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu var vi tillbaka till kalla svedala.. :viannen_82: Centara var ett bra hotell med helt underbar personal... Lite hårda sängar kanske, men det märkte man mest när solbrännan var ny... :JC_moon:

kanon fina resturanger runt omkring.. :viannen_22: bara 10 min lugn promenad takt till stranden....

Lagoon delen var det för oss då vi hade barnen med oss....

ps. glöm inte att köpa myggspray på plats, den är klart mer motståndskraftigare än våra veka medel....

Ha det nu så himla gott när ni kommer ner....

malin med Co

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, nu närmar det sig... :) Kul att höra att så många verkar vara nöjda med hotellet! Vi har bokat "boende större än standard" enl Fritidsresors beskrivning. De kan dock inte svara på i vilken del dessa rum finns? Någon som vet?  ???

Vi räknar ner, det är bara 2 veckor kvar till avresa :Da

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×