Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ReGGae

Bör jag oroa mig? (visum)

Rekommendera Poster

2 veckor sen konsulatet öppna efter sommaren men inget pass på posten ännu=(

är väl säkert mkt papper efter att det varit stängt men vill ha det så ja har allt klart och ordnat hehe.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hehe mjo skulle det idag men hade tagit fel på öppettiderna... antagligen inget strul ligger väl en hel hög ansökningar nu efter att det varit semesterstängt men vore skönt om man kunde få hem det snart så man vet att allt är 100% ordnat då det snart är dags att dra:P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skickade in våra ansökningar i måndags förra veckan och fick tillbaka dem nu i måndags..

okej, mitt skickade jag innan dom stängde för semestern=/ pallar inte något strul...blir väl till och ringa till dom på måndag.

Dom ringde tillochmed innan dom stängde och sa att dom skickar det när dom öppnar igen...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När åker du? Tror inte du behöver oroa dig, det går fort när de väl sätter igång, typ ett par dagar. Slå en signal bara så att passet inte kommit på villovägar. Lycka till!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När åker du? Tror inte du behöver oroa dig, det går fort när de väl sätter igång, typ ett par dagar. Slå en signal bara så att passet inte kommit på villovägar. Lycka till!

Jag åker den 1e september så 2,5 vecka cirkus. Men lustigt att jensa fått tillbaka sitt även fast jag skickade mitt tidigare. Men blir ringa på måndag så inte postet tappat bort det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förstår din oro, jobbigt med helger ibland men det är tyvärr inte mycket du kan göra just nu, ta en whiskey eller nåt, koppla av, det dyker nog upp i lådan på måndag :-) Om inte är det bara ringa dit och posten i värsta fall. Du har fortfarande tid att fixa allt om något skulle gått snett.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förstår din oro, jobbigt med helger ibland men det är tyvärr inte mycket du kan göra just nu, ta en whiskey eller nåt, koppla av, det dyker nog upp i lådan på måndag :-) Om inte är det bara ringa dit och posten i värsta fall. Du har fortfarande tid att fixa allt om något skulle gått snett.

Mailade dem igår kväll också och fick till min förvånan svar idag, passet skickades igår. Skönt att slippa oroa sig mer för det=)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×