Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ArvikaJanna

Första gången!

Rekommendera Poster

Snart bär det av. 19:e Mars åker vi från Landvetter i Göteborg och jag längtar som tusan. Det är jag (Johanna, 18 år) Mamma Tina (Blir 50 21:e Mars) och mina två yngre syskon (Samuel 15 Matilda 14). Det skulle varit jätte kul och veta om det är ngn mer familj som ska ner över som man kanske kan få träffa^^ Vi är en väldigt social familj och älskar att resa. Innan Thailand har vi varit i Spanien, åkte buss dit. Varit i Grekland även. Sen har vi varit i Turkiet 5 gånger typ. (Alanya) Men jag undrar över lite saker, vi ska först till Karon och då undrar jag över om det finns något ställe där det går att köpa bra men ändå billiga piercing smycken. Och sen undrar jag över seriösa, men ändå inte för dyra tatuerare. Ska belöna mig själv för jag har haft ett stort skadebeteende i flera år. Men hoppas på svar så snart som möjligt :D

MVH från Värmlands skogarna.

Bilden är tagen i Turkiet i Oba på en resturang på min kusins 18 årsdag. Tjejen med rosa hatt längst in är Matilda, jag sitter med brunt och tuperat hår, borsan syns inte, men framför mig sitter Mamma Tina. Detta kortet är taget 2007.

post-3675-14768711385915_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen som medlem hit !!!

Brukar också ¨åka till Turkiet lite då o då...Oba besöker vi ganska ofta då eftersom sambons syster bor där med sina 2 döttrar från april - augusti...

Och pendlar fram och tillbaka även resten av året.

Thailand är som sagt lite annorlunda jämfört med Turkiet.... helt klart...

Du kommer att älska det... Ha det så himla najs....

Packa inte för mkt kläder för ni komemr att ha jättevarmt där...

:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen som medlem hit !!!

Brukar också ¨åka till Turkiet lite då o då...Oba besöker vi ganska ofta då eftersom sambons syster bor där med sina 2 döttrar från april - augusti...

Och pendlar fram och tillbaka även resten av året.

Thailand är som sagt lite annorlunda jämfört med Turkiet.... helt klart...

Du kommer att älska det... Ha det så himla najs....

Packa inte för mkt kläder för ni komemr att ha jättevarmt där...

:)

Joo, jag har förstått det. Hehe. Men det där med kläder har vi allt lärt oss. Första gången vi åkte till Turkiet hade vi på oss stora tjocka tröjor,och jeans när vi landa i Antalya. Haha, stort misstag från oss.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hoppas ni får en underbar resa.

Åker även jag ner med min sambo den 24de mars.

Finns gott om tatuerare där nere men var noga med att det verkar kliniskt rent, nya nålar m.m..

Finns gott om trådar om tatuerare i phuket trakten på forumet så testa att leta lite i dem

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×