Vi åkte till kroatien förra sommaren, dottern var 7 månader. Sov på flyget dit och hem. Hon älskade att vara där, satt under ett parasoll på stranden på eftermiddagarna, hade en liten uppblåsbar pool med vatten som hon plaskade runt i. På kvällarna satt hon i vagnen när vi promenerade runt oftast somnade hon vid 20 i vagnen och sov vidare tills vi kom hem mellan 22-23 då flyttade vi bara över henne till hennes resesäng. Var inga problem dem 10 dagarna. Så jag tycker man kan resa med sitt barn om barnet inte är ett väldigt ledset barn som inte tål så mycket då kan det bli jobbigt. Våran dotter var inga problem med varken resorna dit och hem, mat eller något annat. Är ju upp till var och en, som förälder känner man ju sitt eget barn bäst.