Hej.
Jag(29) o min flickvän(21) landar på krabi den 24 nov. Ingen av oss har varit i Thailand. Vi skulle vilja ha lite råd på hur vi ska lägga upp resan. Det vi är ute efter är sol o bad, se o göra spännande saker, lite party är aldrig fel heller:) såg att det var full Moon party på phanang den 10 dec bör man vara där?
Som sagt lite tips o råd på var man ska åka lr exempel på hur man ska lägga upp resan vore snällt. Vårat plan från Bangkok hem till Sverige går den 23 dec för info och våran budget ligger på ca 40 tkr.
Tack alla ni som eventuellt svarar. Mvh smajk