Maysan
Medlem-
Content Count
75 -
Joined
-
Last visited
About Maysan
-
Rank
Avancerad medlem
Profile Information
-
Gender
Not Telling
-
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maysan replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Att vi hade en helt makalös dag på havet igår Vi fick en hel del Dorado och Kungsmakrill, det bara small till i linorna. Plus massor av småfisk typ red snapper. T om små White eyed muränor. Ungdomarna var grymt nöjda och vi med såklart. Blir nog en sväng nästa vecka med -
1500 baht enkel? Oj 2000 baht 5 pers tur och retur som sagt. Förra veckan. Inte direkt billigt men men...
-
White sand beach Khao Lak, ingen temp, men asvarmt idag strålande sol med några lätta slöjmoln som drog förbi. Igår var det iaf 33 grader i vattnet, varmare idag säkert runt 35
-
2000 betalade ungarna förra veckan från Karon. Tror dom var 5 pers som var till Freedom.
-
Khao Lak White sand beach. Kl 17.30 soldis varmt och skönt. Som vanligt här alltså 😎
-
Oj en dag kvar bara. Dags att börja packa kanske
-
20 dagar tills man får borra ner tårna i sanden och knäppa en kall Chang ☀ï¸
-
Karon 17.35 lokal tid. 35 grader soldis
-
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maysan replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Att jag och dottern igår tog examen i Padi Open Water Dotter är som en fisk i vattnet, själv har jag alltid haft nästan fobi för att komma under vattnet, få vatten i ögonen och munnen. Jag tycker det är extremt obehagligt. Men vi (jag) klarade det och ja, jag är väldigt nöjd och stolt över mig själv. Sen att vi gjorde slutdyken vid en av Simmilanöarna gjorde upplevelsen total. En stor sköldpadda kom fram till oss, så nära att vi kunde ta på den, vilket vi inte gjorde förstås. Underbart! -
Khao Lak 4 mars 2015 på morronkvisten. Runt 26 grader 5 dagen (tror jag..man tappar lätt räkningen) Kanonväder hela tiden.
-
2 dagar. Kanske dags att leta fram väskan och packa lite smått
-
121. Det går fort.
-
189 kvar till Thailand. Fast om 8 far vi ju till Grekland en vecka. Och senare i höst till Warsawa. Man måste ha något att se fram emot
-
Jag som var oklar kanske. Hotellets egna småbussar tog 100/ person förstås
-
Jepp, dock oftast ca 300 tror jag. Billigare iaf än att ta hotellets buss (vi var fyra st)
