Känns fantastiskt ... yes yes yes!!!
Jag och sambon var i Thailand för första gången i mars i år och blev, som alla andra, helt sålda på detta underbara land. Så nu åker vi igen och denna gång tar vi med oss våra fyra tonåringar oxå. Förra gången reste vi runt till Kata, Phi Phi, Ao Nang och Bangkok. Efter överläggningar i familjen om allas önskemål ser resplanen ut så här:
Khao Lak, 3 nätter
Phi Phi, 4 nätter
Koh Lipe, 6 nätter
Bangkok, 2 nätter (dags att få upp pulsen igen med 48 timmar shopping, vilket tjejerna ser framemot MYCKET)
Med Thailand framför oss känns vintern inte helt outhärdlig