Idag har det regnat pa formidan en liten stund. Men sen blev det gott, nu ar klockan halv 11 pa kvallen och vi har precis atit go middag och spelat liet fotboll. Jag har kopt tva filmer och nu ska vi snart sova //// det har varit lite strul med datorn och jag har inte kunnat lagga in, men nu funkar det nog vi hors imorgon/ Fam. Bjorkman